avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 892 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Drept penal - probleme serioase cu ... Bună ziua! Vă rog din suflet să îmi dați niște ...
Discuție deschisă în Drept penal - probleme serioase cu dreptul

Bună ziua! Vă rog din suflet să îmi dați niște sfaturi ...

Bună ziua! Vă rog din suflet să îmi dați niște sfaturi cu privire la următoarea situație. Sunt din Timișoara iar aici există o firmă (G7) care recrutează promoteri și externi care să lucreze în anumite supermarket-uri. Am fost recrutată de către această femeie ca să lucrez ca extern în Mega Image în a 2-a zi de Crăciun (26 Decembrie 2024) pentru a pune marfă pe raft și a mă ocupa de comenzile de la Glovo. Până în momentul ăsta nu mi-am primit banii, femeia nu îmi răspunde la mesaje, am aflat ulterior că exista și o fișă de prezență în magazin de care eu nu am fost înștiințată, nici de către ea și nici de către șefa de magazin. Ce pot să fac? Știu că mă pot duce la ITM dar aș vrea să înțeleg procesul din spatele acestor tipuri de contracte. Ar fi trebuit eu să semnez un contract? Sau să îmi ofer datele personale? Mulțumesc anticipat! Momentan sunt o studentă și chiar nu m-aș fi dus să lucrez de dimineață până seara în a 2-a zi de Crăciun dacă chiar nu aș fi avut nevoie de banii ăia, deci orice răspuns sau sugestie din partea dumneavoastră îmi va fi de mare folos pe viitor!
Cel mai recent răspuns: ibn , utilizator 07:32, 10 Ianuarie 2025
2 din 2 utilizatori consideră
acest răspuns util
Ce fel de relatie ati avut cu persoana in cauza? Contract de munca? Contract de prestari servicii pe PFA? Pentru a afla informatii despre firma respectiva puteti accesa mfinante.gov.ro asistenta contribuabili. Din cele relatate curios este faptul ca ati fost recrutata doar pentru o singura zi. Ceea ce ma duce cu gindul ca femeia in cauza este ea promoter si ati inlocuit-o fara plata in ziua respectiva. Probabil ca in fisa de prezenta apare dumneaei.