Societatea care administrează asociatia de proprietari are comisia de cenzori in house, proprie. Din păcate, nu se plătesc ratele, lunar, unei firme care a modernizat ascensorul și nici prestația de service. Avem un venit constant, ca scară din care se pot plăti aceste rate. Am cerut un desfășurător de plăți, firmei care administrează, în calitate de reprezentant al scării, nu ca șef de scară. Dacă nu se conformează solicitării, ce pârghii de control am pentru firma care administrează?
Tenta intrebarii este in directia firmei care administreaza si nu-si face treaba. Drepturile de locatar sunt clare. Cu cine pot controla activitatea firmei care adminstreaza Asociatia de locatari. Cu ANAF-ul sau alta institutie?
Adam Grecu
Utilizator 1din 1 utilizatori consideră acest răspuns util
Unul dintre dvs. confundati ceva;
- este vorba de catre o asociatie de proprietari, si
- o societate/firma de administrare a asociatiei respective;
Pentru ca initiatorul discutiei face referire si la o comisie de cenzori - trebuie sa stie ca acea comisie de cenzori nu este a firmei de administrare, ci a asociatiei respective si care controleaza activitate firmei care administreaza asociatia.
Ei, explicati daca aceasta firma de administrare despre care vorbiti are un spatiu propriu sau este un spatiu asigurat de care asociatie (provenit din spatiile comune cum mai sunt pe la blocuri). Daca este spatiul dvs. trebuie sa incheiati un contract de inchiriere cu firma respectiva. Daca dumnealor au spatiul propriu, probabil au schimbat destinatia unei locuinte in spatiu de birouri, este alta discutie: trebuie sa li se repartizeze costuri proportional cu cota-parte indiviza de proprietate, la fel ca la celelalte locuinte.