avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 865 soluții astăzi

Marți, 11 februarie, are loc evenimentul: Negocierea colectivă - Alegerea reprezentanților angajaților și provocările practice. Participă →

Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Sunt asistent medical generalist angajat in urma unui ...
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Sunt asistent medical generalist angajat in urma unui concurs, ...

Sunt asistent medical generalist angajat in urma unui concurs, cu contract pe perioadă determinată la un spital de stat. Înainte cu o lună față de terminarea contractului mi s-a înmânat o decizie de desfășurare a activității tot pe o perioadă determinată, de 3 luni în cadrul altei secții (compartiment). Este legala o astfel de decizie? Nu ar fi trebuit ca doar după terminarea contractului să mi se ofere un post similar pe unul dintre posturile disponibile la alte secții? Nu ar fi trebuit să beneficiez de informații (afișate și/sau comunicate de seful direct) privind posturile disponibile? Nu ar trebui ca după perioada determinată inițială să beneficiez de un contract pe perioada nedeterminată, atâta timp cât este nevoie de personal la mai multe secții?
Cel mai recent răspuns: Cornel Vasile , Consilier juridic 04:17, 17 Ianuarie 2025
Legalitatea deciziei o stabileste doar instanta de judecata .

Nu ar fi trebuit ca doar după terminarea contractului să mi se ofere un post similar pe unul dintre posturile disponibile la alte secții?

Nu ar trebui ca după perioada determinată inițială să beneficiez de un contract pe perioada nedeterminată, atâta timp cât este nevoie de personal la mai multe secții?

Nu , deoarece nu exista o obligatie legala in sarcina angajatorului de a va oferi un astfel de post, iar incadrarea salariatilor la institutiile si autoritatile publice si la alte unitati bugetare se face numai prin concurs sau examen, dupa caz.