Buna ziua,
Am cumparat niste unelte, 6 buc, in valoare totala de 1800Ron de la o persoana fizica .A vrur sa deschida firma dar s-a rasgandit si utilajele le-am preluat eu.Cum sa inregistrez in Registrul de incasari si plati????Am facut o hartie de vanare cumparare scrisa de mana.E ok???O sa am probleme la control????
Multumesc
Multumesc pentru raspuns.Asa o sa procedez.
Mai am o intrebare. Inainte sa incepem sotul meu a cumparat utilaje in val de 12.000 ron.Utilaje profi.Dar era inainte sa avem certificatul.Putea firma sa cumpere de la el ???Adica PFA X de la X?????
Daca mai cumparam utilaje , de ex din strainantate sau la negru fiindca asa sunt mult mai ieftine putem vinde la firma pe baza de proces verbal de vaz-cump si cu dispozitie de plata?????
Va multumesc pentru ajutor.
Conform Ordinului 3512/2008 borderoul de achizitie se intocmeste in cazul aprovizionarii cu bunuri de pe piata taraneasca, de la producatori individuali sau de la alte persoane fizice. Ca urmare, in acest caz consider ca procesul verbal constituie document justificativ.
Multumesc ptr. raspuns, dar care trebuia sa completez ptr achizitia de 12.000ron, facuta de sotul meu???.Borderou de achiz. sau proces verbal??Poate el sa vanda ca si persoana fizica la PFA-ul lui?????