In anul 2004 m-am transferat de la un institut de proiectare, unde fusesem angajata in 1989. Institutul mi-a dat un document cu toate veniturile permanenta si nepermanente pentru perioada 1989-aprilie 2001.
Acum acest institul (SRL) nu mai are activitate dar exista singurul om din institut fiind administratorul societatii. La solicitarea mea de eliberarea anexei 6 (Lege 360/2023) cu veniturile din perioada 1989-aprilie 2001, acesta refuza categoric desi nu trebuie sa consulte arhive deoarece i-am trimis documentul din 2004. Fiind SRL poate fi atacat in vreun fel pentru eliberarea anexei 6 ? Mentionez ca am probele prin care s-a realizat solicitarea, raspunsul administratorului din octombrie 2024 si pana acum fiind doar: se lucreaza. Este rezolvabila cumva aceasta situatie ? Raspunderea limitata (SRL) se refera si la eliberarea de astfel de documente ?
Puteti sesiza ITM-ul cu privire la refuzul eliberarii acelei adeverinte.
Art.34 C.mun.
...
(5) La solicitarea salariatului sau a unui fost salariat, angajatorul este obligat sa elibereze un document care sa ateste activitatea desfasurata de acesta, durata activitatii, salariul, vechimea in munca, in meserie si in specialitate.
....