avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 786 soluții astăzi

Marți, 4 martie, are loc evenimentul: Politica privind prevenirea hărțuirii la locul de muncă - De la concept la implementare practică. Participă →

Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Un profesor titular care timp de 3 ani a avut o ...
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Un profesor titular care timp de 3 ani a avut o specializare, ...

Un profesor titular care timp de 3 ani a avut o specializare, iar următorii 2 ani o altă specializare (disciplină), poate aplica pentru obținerea gradației de merit? Cum trebuie să procedeze, optează pentru o singură disciplină sau poate întocmi un singur dosar cu întreaga activitate pe 5 ani?
Ultima modificare: Joi, 13 Februarie 2025
SimonaChs, utilizator
Cel mai recent răspuns: Cornel Vasile , Consilier juridic 06:04, 14 Februarie 2025
Nu stiu sa existe conditie de vechime decat pentru personalul didactic auxiliar din învăţământul preuniversitar de stat,

Dosarul, în vederea participării la concursul pentru acordarea gradației de merit, se întocmește de către fiecare candidat și cuprinde următoarele documente, numerotate pe fiecare pagină şi consemnate în opis:
a) opisul dosarului, în două exemplare, dintre care unul se restituie candidatului, cu semnătura sa şi a conducerii unităţii/instituţiei de învăţământ, în care sunt consemnate documentele existente, cu precizarea paginilor aferente;
b) cererea-tip, elaborată de inspectoratul şcolar, în care candidatul îşi precizează opţiunea;
c) adeverinţă/adeverinţe cu calificativele din anii şcolari evaluaţi;
d) adeverinţă de vechime în învățământ;

e) fişa de (auto)evaluare pentru gradaţie de merit elaborată de inspectoratul şcolar la categoria de personal didactic la care candidează, cu punctajul completat la rubrica (auto)evaluare;
f) raportul de activitate pentru perioada evaluată, ce trebuie să respecte ordinea criteriilor/subcriteriilor din fişa de (auto)evaluare şi să conţină trimiteri explicite la documentele justificative din dosar;
g) declaraţia pe propria răspundere prin care candidatul confirmă că documentele depuse la dosar îi aparţin şi că prin acestea sunt certificate activităţile desfăşurate, conform modelulului prevăzut în anexa nr. 4 la Metodolorie;
h) documentele justificative, grupate pe criteriile şi subcriteriile din fişa de (auto)evaluare pentru gradaţie de merit, elaborată de inspectoratul şcolar la categoria de personal didactic la care candidează.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Gradatia de merit, ccc si un nou dosar pentru gradatie. IoanaScarlii IoanaScarlii Buna ziua. O intrebare daca ma poate lamuri cineva. De la 1 sept. 2016 am obtinut gradatia de merit. In anul scolar 2019-2020 am avut contractul suspendat ... (vezi toată discuția)
Reintoarcerea la locul de munca nika_nikaus nika_nikaus buna ziua acum 8 ani am plecat din invatamant, fara preaviz si fara sa imi dau demisia.Nici nu cred ca ar fi fost necesara, nefiind titulara pe un post si am ... (vezi toată discuția)
Departajare candidati Radamante Radamante Metodologia de mobilitate a personalului didactic precizeaza: \\"Art. 28(2) Consiliul de administraţie al unităţii de învăţământ poate stabili (...) ... (vezi toată discuția)