Buna ziua,
va rog sa-mi oferiti sprijin in urmatorul caz: o firma emite e-factura catre un client, care chiar a reactualizat codul CAEN la ONRC si a primit un nou nr. de inregistrare. Ulterior clientul insista sa stornam si sa reemitem factura in caz, deoarece nr.de inregistrare la onrc ne este corect.
Noi sustinem, ca nu este necesar sa schimbam factura, deoarece acest element nu este obligatoriu pe factura, doar in cazul furnizorului, iar identificarea fiscala a partenerilor se face pe baza codullui fiscal, si nu in ultimul rand, nu poate toata firmele sa storneze si sa reemita facturile de fiecare data, cand un partener va modifica codul caen pe parcursul anului.
Va rog foarte mult sa ne dati sfaturi in cazul de fata, daca aveti amabilitatea si cu argumente legislative, sa avem cu ce sa sustinem pozitia, sau invers, daca clientul are dreptate, sa stim cum sa procedam la urmatoarea ocazie, daca mai apare un astfel de client.
Cu respect,
Csomor Eniko