avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 729 soluții astăzi

Joi, 27 martie, are loc evenimentul: Dreptul proprietății intelectuale în raport cu salariații - Aspecte practice și provocări actuale. Participă →

Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Sunt medic și dețin titlul de doctor în științe ...
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Sunt medic și dețin titlul de doctor în științe medicale ...

Sunt medic și dețin titlul de doctor în științe medicale , în iulie 2025 aș avea condiții de pensionare dar doresc să lucrez în continuare ; conform Ord 44 din 28.08.2024 la ART 391 alin 9 este specificat ca medicii care dețin titlul de doctor în științe medicale , în unități sanitare publice continuă activitatea la cerere ; trebuie să cer scor la angajator anual sau doar îl informez printr o cerere ca îmi continui activitatea?
Cel mai recent răspuns: Cornel Vasile , Consilier juridic 10:50, 11 Martie 2025
În unitățile sanitare publice, medicii membri titulari, membri corespondenți și membri de onoare ai Academiei Române și ai Academiei de Științe Medicale, cetățeni români, profesorii universitari și cercetătorii științifici gradul I, doctorii în științe medicale, care desfășoară activități medicale, continuă, la cerere, activitatea medicală până la împlinirea vârstei de 70 de ani.

In opinia mea, se face doar o singura cerere in care se mentioneaza ca se doreste continuarea, la cerere, a activitatii medicale până la împlinirea vârstei de 70 de ani.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Potrivit art. 391 alin.(3) din lg. nr. 95/2006, actualizata "În ... dana manea dana manea Potrivit art. 391 alin.(3) din Lg. nr. 95/2006, actualizata \"În unităţile sanitare publice, medicii membri titulari, membri corespondenţi şi membri de ... (vezi toată discuția)