avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 429 soluții astăzi

Joi, 8 mai, are loc evenimentul: Dreptul proprietății intelectuale în raport cu salariații - Aspecte practice și provocări actuale. Participă →

Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Buna seara. Sunt profesor debutant, calificat, ...
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Buna seara. Sunt profesor debutant, calificat, incadrat la plata ...

Buna seara. Sunt profesor debutant, calificat, incadrat la plata cu ora in locul unei colege care a intrat in concediu medical (sarcina cu risc)din luna noiembrie. La angajare mi s-a spus ca voi fi incadrata astfel pana voi sustine concursul la nivel de scoala(pe care l-am sustinut in luna decembrie). Concediul colegei s-a modificat in 08 incepand cu 15 februarie, iar eu tot la plata cu ora am ramas. Acum mi s-a spus ca voi ramane asa inca 42 de zile dupa ce va naste colega. Mentionez ca am norma intreaga plus dirigentie, dar nu primesc nici un spor (zona, dirigentie, hrana). Este normala aceasta situatie? Nu ar fi trebuit totusi sa fiu incadrata pana acum? Nu ar trebui sa primesc si eu aceste sporuri avand in vedere ca lucrez 22 de ore pe saptamana?Multumesc pentru eventualele lamuriri.

Alte discuții în legătură

Legalitatea unui cim in regim de plata cu ora,in invatamantul preuniversitar irina2805 irina2805 Buna! Sunt profesor suplinitor calificat, cu CIM pe perioada determinata. Pentru anul acesta nu am avut post pt concurs, dar am primit 68% din norma didactica ... (vezi toată discuția)
Sporuri invatamant inainte de 1989 dariad dariad Ma intereseaza daca in perioada 1978-1982 au existat sporuri sau indemnizatii pentru cadrele didactice, care nu au fost trecute in cartea de munca sau au fost ... (vezi toată discuția)