avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 891 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Recuperări de creanţe, datorii, ... Nelamururi neplata/intarziere rate banca
Discuție deschisă în Recuperări de creanţe, datorii, Probleme cu băncile

Nelamururi neplata/intarziere rate banca

Buna ziua,

Sunt din Bucuresti, am 22 de ani, sunt studenta. In perioada 2006-2008 am fost angajata la o firma, am contractat un credit de nevoi personale in lei de la BRD in valoare de aproximativ 300 milioane lei vechi,pe 7 ani, cu o rata lunara de aproximativ 500 RON. Nu am prezentat contractul casei, nu am avut giranti, etc. Nu am avut probleme cu neplata ratelor pana la sfarsitul lui 2008, dar din luna decembrie 2008 nu mai am loc de munca, am demisionat pentru a-mi termina studiile. De atunci nu am avut o situatie severa, doar intarzieri de maxim 15-20 zile la plata integrala a ratei. Am reusit sa ma descurc cu ratele datorita ajutorului prietenului meu, cu care locuiesc, dar nu ne-am casatorit inca, adresa din buletin este cea de la casa parintilor mei ( tot din Bucuresti). Incepand cu luna septembrie 2009 , atat prietenul meu cat si parintii nu au avut o situatie financiara prea buna , din acest motiv am avut intarzieri mai mari la plata ratelor mele. Am achitat insa cat am putut, 200-300 RON/luna. In mod evident lunar sunt sunata cel putin o data de o doamna de la departamentul de recuperari al bancii, dar alte probleme nu pot spune ca am avut. Datoria mea restanta acum este de 1200 RON, cumuland ultima rata de platit cat si golurile pe care nu le-am putut acoperi. Ultima plata am facut-o luna aceasta, am depus doar 300 RON, caci nu am putut mai mult. Astazi m-a sunat acceasi doamna sa ma anunte ca daca pana pe data de 16 a lunii in curs nu voi achita un minim de 700 RON, imi vor pune oprire pe venit. Sunt foarte in ceata, am anuntat de anul trecut la banca ca nu mai am loc de munca, deci ca nu am un venit personal stabil. Ce reprezinta aceasta ''optire pe venit''? Nu