Bună seara, aș dori un sfat dacă mă puteți ajuta sau îndruma în vreun fel.
În momentul de fata mă aflu în postura de seller , reprezentând o persoană juridică pe platforma de vânzări online Marketplace eMag .
În 20 decembrie, am trimis în depozitul eMag marfa în vederea comercializării, recepționate conform ștampilelor și fișei de livrare cu ștampilă eMag și dovada de livrare a firmei de curierat.
Cu toate acestea, la acest moment, coletele nu se regăsesc fizic la destinatar, nu sunt încă pe raftul de vânzare (stocul fiind zero încă de anul trecut pentru unul dintre produsele trimise), iar demersurile noastre pentru clarificarea situației au rămas fără un răspuns concret.
Am utilizat modalitatea contractuală de soluționare a litigiilor, deschizând tichete încă din 31 decembrie 2024, însă răspunsurile primite s-au limitat la notificări de tip "Reminder către colegii din departamentul abilitat", fără o soluționare efectivă timp de aproape 3 luni, perioadă în care tichetul a rămas deschis.
Singura modalitate prin care un seller poate lua legătura cu un reprezentant eMAG este prin mesageria internă a platformei, nefiind disponibil un număr de telefon dedicat pentru astfel de situații. Cu toate acestea, nu am primit niciun răspuns prin mesagerie până în prezent. Timpul de așteptare este extrem de lung, iar eMAG nu manifestă o reală intenție de soluționare a acestei probleme.