avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 160 soluții astăzi

Joi, 10 aprilie, are loc evenimentul: Diurne 2025 - Regimul fiscal și juridic al indemnizațiilor pentru munca în deplasare. Participă →

Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Buna ziua ! Sunt profesor inv. primar. Am o clasa la ...
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Buna ziua ! Sunt profesor inv. primar. Am o clasa la plata cu ...

Buna ziua ! Sunt profesor inv. primar.Am o clasa la olata cu ora . Intr o zi am avut o problema si o colega mi a tinut locul. Mentionez ca doar la clasa la care am plata cu ora . La cealalta clasa am fost prezenta . La sf lunii ,cand am facut cererea pentru plata cu ora nu am trecut orele din ziua respectiva , aceastea trecandu le colega care mi a tinut locul. Angajtorul mi a solicitat sa fac cerere de invoire si spune ca nu mi poate plati norma de hrana si nici ziua , desi eu am.fost la orele din norma .Practic am lipsit 3 ore . Este normal sa nu fiu platita ?
Cel mai recent răspuns: Cornel Vasile , Consilier juridic 17:11, 2 Aprilie 2025
Daca ati lipsit, este normal ca acele ore sa nu va fie platite.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Buna ziua! sunt cadru didactic la o gradinita cu program prelungit ... Adrymonika Adrymonika Buna ziua! Sunt cadru didactic la o gradinita cu program prelungit si ma confrunt cu urmatoarea situatie: in luna septembrie am avut nevoie de o zi invoire.In ... (vezi toată discuția)
Buna seara. sunt profesor debutant, calificat, incadrat la plata ... AnastasiaPavel AnastasiaPavel Buna seara. Sunt profesor debutant, calificat, incadrat la plata cu ora in locul unei colege care a intrat in concediu medical (sarcina cu risc)din luna ... (vezi toată discuția)