Unde, exact, aș putea să depun o cerere, o sesizare etc. pentru a fi rezolvate, cu privire la serviciul de telefonie mobilă Vodafone?
(Pe vremuri, în orașul meu, la ”telefoane”, exista un șef, un director ceva, la care intrai în audiență și îți spuneai problema. Dar acum, la centrele Vodafone, nu e decât o liotă de tineret care vinde diverse...dar nu ai cui să te plângi eventual, cu privire la diverse chestiuni ale cetățeanului față de Vodafone, nu tu un șef ceva, căruia să-i dai o cerere și să o citească, să o rezolve etc. Cu cereri online nu am încredere,Vodafone e ”închis” ermetic în propria carapace și nu răspunde.)
Deci la ce instituție fizică mă pot adresa cu cerere, discuție etc. în legătură cu Vodafone, în orașul meu?
Vă mulțumesc.
Mulțumesc de răspuns, dar nu fac nimic cu ce mi-ați dat dv., fiindcă în online există multă neseriozitate tipic românească. Ei pun robotul ca să nu zici că nu ți-au răspuns,
Credeam că știți undeva, o clădire, o instituție ceva unde să merg, să vorbesc omenește cu un director, șef ceva, ca să îmi rezolve problema.
Dacă nu știți, asta este.
Dacă nu există, atunci mă lipsesc, cu online-ul nu fac nimic.
Oricum, mulțumesc de răspuns.
Daca vreti sa vorbiti fata-in-fata cu un angajat Vodafone incercati intr-unul dintre magazinele Vodafone (nu partenere). Altfel, ii puteti contacta prin posta, e-mail sau telefon: [ link extern ]
Ca sa mergeti in audienta la un director nu cred ca este posibil.
Daca ti fi accesat acel link , ati fi gasit si adresele de contact .ale Comisariatelor Judeţene pentru Protecţia Consumatorilor, unde va puteti prezenta fizic.