Buna seara,
Am si eu o intrebare...poate unii dintre dvs. s-au mai confruntat cu aceasta situatie: am cumparat un telefon mobil "de ultima generatie"#-o, care, dupa o luna de functionare, a stat 21 de zile in service pentru reparatii (schimbat display, tastatura). Buun...prelungirea perioadei de garantie cu 21 de zile.
Dupa inca aproape 1 an, telefonul are aceeasi problema pentru care l-am predat la service prima data. Fiind inca in garantie, intra din nou "in reparatii", schimbandu-i-se de aceasta data din nou tastatura, display-ul si placa de baza. (cu prelungirea garantiei, bineinteles:().
Am si eu o intrebare: cat de grave trebuie sa fie problemele unui produs pentru a primi unul nou in schimb?? Telefonul meu cred ca va mai functiona cat de cat pana iese din garantie (daca o va face) si ce mai are original in el cred ca mai este carcasa (la cat i s-au schimbat piesele pe dinauntru).
Intre timp am facut o sesizare la producatorul sud-coreean, cu atasarea fiselor de testare a parametrilor - de la service, si am primit un mail foarte dragut, cum ca sunt interesati de fiabilitatea produselor lor, ca partenerii agreati ofera service de calitate si bla-bla.
Problema este ca telefonul a costat o gramada de bani, iar performantele tehnice au fost sub orice critica (am aflat, din discutii pe forumuri, ca acest model are "predispozitie" la probleme cu tastatura si touch-screen-ul).
Ideea este: pot obtine in vreun fel un aparat nou, sau trebuie sa ma multumesc cu "ghinionul" ca am ales ceva ce arata frumos dar...
aveati posibiltatea sa optati inca de la prima reparatie majora la schimbarea telefonului.. nici la a doua nua ti facut-o.. acum daca functioneaza, eu zic ca nua veti sanse..d ecat daca se strica din nou din senin cat e in garantie
Am cerut acest lucru si prima si a doua data. Mi s-a spus ca nu este cazul, intrucat aparatul meu se poate repara...ma gandeam ca exista vreo prevedere, pe undeva, care sa precizeze inlocuirea produsului in cazul unor defectiuni grave si repetate...oricum, cred ca deja devine o intrebare retorica:):)
Multumesc pentru raspuns.
Legea 449 din 2003 Art. 11
(1) In cazul lipsei conformitatii, consumatorul are dreptul de a solicita vanzatorului, ca masura reparatorie, inlocuirea sau repararea produsului in functie de optiunea sa, in fiecare caz fara plata, cu exceptia situatiei in care aceasta solicitare este imposibila sau disproportionata.
Probleme service gsm
gvlad21
Buna seara,
In luna iulie a.c. am prelungit un contract de voce, astfel cumparand telefonul cu pricina cu o reducere semnificativa. Inca de la inceput am ... (vezi toată discuția)