avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 384 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... salariul unui asistent medical incadrat in cadrul ...
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

salariul unui asistent medical incadrat in cadrul unui CMI ( MEDICINA DE FAMILIE)

Ma numesc IONESCU MIHAELA CRISTINA , si sunt asistent medical generalist .grad principal, si am o vechime in acesta meserie de 16 ani . lucrez din anul 2000 la un cabinet de medicina de familie. As dori sa stiu si eu care ar trebui sa fie salariul meu conform legiii , a vechimii in munca si a faptului ca am si grad principal ? M-am informat ca , salariul se va negocia intre medic si asistent si va fi conform cu CONTRACT COLECTIV DE MUNCA UNIC LA NIVEL NATIONAL pe anii 2007-2010. dar practic CU CIT AR TREBUI SA FIU REMUNERATA ?/ACUM AM UN SALARIU DE 700 RON NET . VI SE PARE NORMAL??SI CORECT??/
AM STUDIAT SI AM CITIT

Ordonanta nr. 17 din 30 ianuarie 2008
pentru modificarea si completarea Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 115/2004 privind salarizarea si alte drepturi ale personalului contractual din unitatile sanitare publice din sectorul sanitar
Publicat in Monitorul Oficial nr. 83 din 1 februarie 2008 (M. Of. nr. 83/2008

"Art. 41. - (1) Salariile individuale ale personalului contractual din cabinetele medicale

individuale, organizate conform prevederilor Ordonantei Guvernului nr. 124/1998 privind
organizarea si functionarea cabinetelor medicale, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, din asistenta medicala primara si ambulatorie de specialitate se stabilesc prin negociere si nu pot fi mai mici decat salariile de baza minime pe functii, grade si trepte profesionale, prevazute in anexa nr. I."
am pus aceasta inttrebare si pe forumul PAGINA MEDICALA.ro . si am primit acest raspuns
citez