avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 384 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... salariul unui asistent medical incadrat in cadrul ...
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

salariul unui asistent medical incadrat in cadrul unui CMI ( MEDICINA DE FAMILIE)

Ma numesc IONESCU MIHAELA CRISTINA , si sunt asistent medical generalist .grad principal, si am o vechime in acesta meserie de 16 ani . lucrez din anul 2000 la un cabinet de medicina de familie. As dori sa stiu si eu care ar trebui sa fie salariul meu conform legiii , a vechimii in munca si a faptului ca am si grad principal ? M-am informat ca , salariul se va negocia intre medic si asistent si va fi conform cu CONTRACT COLECTIV DE MUNCA UNIC LA NIVEL NATIONAL pe anii 2007-2010. dar practic CU CIT AR TREBUI SA FIU REMUNERATA ?/ACUM AM UN SALARIU DE 700 RON NET . VI SE PARE NORMAL??SI CORECT??/
AM STUDIAT SI AM CITIT

Ordonanta nr. 17 din 30 ianuarie 2008
pentru modificarea si completarea Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 115/2004 privind salarizarea si alte drepturi ale personalului contractual din unitatile sanitare publice din sectorul sanitar
Publicat in Monitorul Oficial nr. 83 din 1 februarie 2008 (M. Of. nr. 83/2008

"Art. 41. - (1) Salariile individuale ale personalului contractual din cabinetele medicale

individuale, organizate conform prevederilor Ordonantei Guvernului nr. 124/1998 privind
organizarea si functionarea cabinetelor medicale, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, din asistenta medicala primara si ambulatorie de specialitate se stabilesc prin negociere si nu pot fi mai mici decat salariile de baza minime pe functii, grade si trepte profesionale, prevazute in anexa nr. I."
am pus aceasta inttrebare si pe forumul PAGINA MEDICALA.ro . si am primit acest raspuns
citez
Intr-adevar, salariile asistentilor medicali angajati în cabinete medicale de medicina de familie sunt stabilité prin negociere si nu pot fi mai mici decat salariile de baza stabilité în Legea salarizarii UNICE Nr. 330/2009 (anterior în OUG nr. 115/2004, cum Astfel un fost modificata prin OG nr. 17/2008).
Salariul de baza corespunzator functiei, treptei profesionale si dvs. vechimii. în munca, este de:
- 2.115 lei (studii superioare, Coeficientul de ierarhizare fiind 3)
- 2.010 lei (studii superioare de scurta durata, Coeficientul de ierarhizare fiind 2,85)
- 1.939 lei (studii posliceale, Coeficientul de ierarhizare fiind 2,75)
-1.869 Lei (studii medii, Coeficientul de ierarhizare fiind 2,65).
Medicul titular al cabinetului, în sunteti incadrata de îngrijire, sunt obligatia de o respecta Nivelul minim al salariului stabilit prin lege.


Acum daca legea salarizarii unice nu se va aplica . practic cit ar trebui sa fie salariul meu , acum nu stiu in ce grile ma mai incadrtez . nu mai sunt prevazute nicaieri , seful meu nu vrea sa mareasca salariul , nici macar sporul de vechime nu vrea sa mi-l acorde ( am 16 ani vechime in munca ) . precizez ca nu stiu cu cit este incadrata o asistenta cu aceeasi vechime , grad principal care lucreaza in alte unitati sanitare publice , ca sa pt fi si eu incadrata macar conform OUG115/2004

contabila nu stie , nimeni nu stie sau nu vrea . iar pe seful meu nu il interseaza evident acest aspect
va rog si va multumesc anticipat sa ma ajutati si pe mine cu un raspuns in aceasta problema ,. as dori macar sa stiu o cifra aproximativa
salariile noastre , ale as medicali din medicina de familie sunt de mizerie pentru ca pe medici nu ii obliga nimeni sa mareasca salariile . asistentilor , si daca nu ar avea de unde as mai zice
:(:(:(:(:(:(:(:(
Cel mai recent răspuns: Marius Zaharia , Avocat 08:48, 17 Februarie 2010
Buna ziua !
Trebuie sa va spun ca in situatia dumneavoastra sunt multi alti angajati. Este regretabila aceasta situatie.
Problema insa, din punct de vedere juridic, este ca dumneavoastra nu va supuneti legii unice a salarizarii, 330/ 2009, actualizata, aceasta aplicandu- se numai sistemului bugetar, din care dumneavoastra nu faceti parte( este in eroare cina v- a dat raspunsul, facand referire la aceasta lege). Dumneavoastra va supuneti , din punct de vedere al salarizarii, legilor speciale( legea 95/2006 actualizata O.G. 124/1998, actualizata) contractului de munca( ca lege a partilor) si contractului colectiv de munca .
Puteti insa negocia un alt salariu cu titularul CMI si CNAS.
Cu stima !

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Salarii medici in sectorul privat Maria Adriana Marinescu Maria Adriana Marinescu Buna ziua, va rog frumos spuneti-mi,daca, in urma noii legi ptr salarizarea unor categorii de bugetari, este obligatorie si modificarea salariilor medicilor ... (vezi toată discuția)
Ca si salarizare jany_ro jany_ro deci sunt angajata unei primarii ca asistent medical comunitar, banii se vireaza de la DSP, am si eu o nelamurire, e adevarat ca se aplica legea 284/2010 si ... (vezi toată discuția)
Salariu asistent medical cabinet medical individual in 2012 B EDIT B EDIT la multi ani! intrebarea mea:la un CMI asistenta medicala are studii medii (liceu sanitar) si dupa noua codificare trebuie incadrat de ex. ca tehnician noul ... (vezi toată discuția)