Am un IF împreună cu sora mea,mai exact un bar. Eu stiam ,că pt. un IF ajunge contabilitatea în forma simplă, un registru de încasări si plăti si un registru inventar.
Cand am fost la finante,să le înregistrez,un domn de acolo(cel,care a înregistrat registrele),mi-a spus,că mai am nevoie de reg.de casă,raport de gestiune,unde trec intrările si iesirile si foaie de receptie.(garda financiară le verifică)X-(#-o
Vă rog,dacă stie cineva sigur de ce registre am nevoie?:(
Multumesc!
izabela
La infiintarea unei PFA sunt cateva registre care trebuiesc cumparate in mod obligatoriu. Necumpararea acestora in termenele legale sau neprezentarea acestora catre organele de control pot fi sanctionate cu amenzi.
In cazul unui PFA registrele obligatorii ce trebuiesc cumparate sunt:
- Registrul Unic de Control
- Registrul Jurnal Incasari si Plati (cod 14-1-1/b)
- Registrul Inventar (cod cod 14-1-2/a)
si mai cititi si
Ordin nr. 1040 din 08/07/2004
pentru aprobarea Normelor metodologice privind organizarea şi conducerea evidenţei contabile în partidă simplă de către persoanele fizice care au calitatea de contribuabil în conformitate cu prevederile Legii nr. 571/2003 privind Codul fiscal
Anexa
A. Dispoziţii generale
4. Contribuabilii pot utiliza toate formularele prevăzute în prezentele norme metodologice sau numai o parte din acestea, în funcţie de elementele specifice activităţii desfăşurate.
Webinar: Fiscalitate și digitalizare în 2025. Ce știm și ce urmează?
ACCA, cea mai mare asociație internațională în domeniul financiar-contabil, vă invită să participați la un eveniment gratuit destinat profesioniștilor care doresc să afle cele mai recente noutăți legate de sistemul fiscal din România.
În cadrul webinarului, care va avea loc pe 26 februarie la ora 10:00, Delia Cataramă, Tax Partner Viboal FindEx, va aborda principalele modificări fiscale aplicabile în 2025 companiilor, cu focus pe impactul asupra profitabilității și cash-flow-ului acestora.