avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 843 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... asistenta medicala licentiata
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

asistenta medicala licentiata

Buna ziua , ma numesc Rus Adela și as dori sa știu ce as putea face sa am un salariu corespunzător studiilor.
Sunt absolventa a facultății de medicina generala și medicina dentara , Vasile Goldis , din Arad, promoția 2009.lucrez ca și asistenta medicala la spitalul de copii, Cluj Napoca, de 16 ani.
în cadrul aceleași instituții , cu aceeași pregătire profesionala mai sunt angajate încă 6 asistente medicale care au absolvit facultatea cu 1 sau 2 ani înaintea mea.
Diferența este ca aceste persoane au beneficiat de o mărire de salariu , cu 20%, respectiv cu 25% fata de mine și încă vreo 15 persoane care am absolvit anul trecut.este posibil ca în aceeași instituție , persoane cu aceleași atribuții și aceeași pregătire profesionala , sa aibă un salariu asa de diferit????#-o
Va rog mult de tot sa ma ajutați cu ceva , niște sfaturi despre ce as putea face...


mulțumiri . Adela
Cel mai recent răspuns: rus adela , utilizator 15:02, 19 Februarie 2010
ati facut o cerere de trecere la studii superioare la care atasati o copie dupa diploma de asistent medical licentiat.Aceste acte le depuneti la secretariatul spitalului, apoi ele vor ajunge la DSP. Asa am facut eu si dupa 3 luni mi s-a aprobat.Salariul s-a marit cu 20%.
da, mulțumesc, dar am făcut deja acea cerere de trecere la studii superioare, dar nu am primit decât 5% #-o #-o#-o... eu cred ca nu e corect fata de noi , iar celelalte colege( care au terminat facultatea acum 2 ani , respectiv acum 1 an) sa aibă 20% sau 25% mărire de salariu..#-o#-o.
cererea respectiva a fost făcută în luna octombrie, anul trecut 2009.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură