avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1107 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Şomaj, concediu creştere copil, ... indemnizatia pentru studente
Discuție deschisă în Şomaj, concediu creştere copil, asigurări sociale şi asistenţă socială

indemnizatia pentru studente

sunt studenta in anu 2 la zi si sunt gravida in 2 luni.as vrea sa stiu daca acordarea indemnizatiei tine cont de absente si restante.si ce acte sunt necesare
Cel mai recent răspuns: Valeriu TUDOR , Consultant resurse umane 12:55, 21 Februarie 2010
Beneficiati de indemnizatia cu conditia sa nu aminati medical anul.Va sunt necesare pe linga actele de identitate si adeverinta ca sunteti studenta cursuri de zi
1. OUG 148/2005 spune:
Art. 1. -
(1) Începând cu data de 1 ianuarie 2006, persoanele care, în ultimul an anterior datei naşterii copilului, au realizat timp de 12 luni venituri profesionale supuse impozitului pe venit potrivit prevederilor Legii nr. 571/2003 privind Codul fiscal, cu modificările şi completările ulterioare, beneficiază de concediu pentru creşterea copilului în vârstă de până la 2 ani sau, în cazul copilului cu handicap, de până la 3 ani, precum şi de o indemnizaţie lunară în cuantum de 800 lei (RON).
(2) În calculul celor 12 luni prevăzute la alin. (1) se includ şi perioadele în care persoanele s-au aflat în una sau mai multe dintre următoarele situaţii:

m) urmează cursurile de zi ale învăţământului preuniversitar şi universitar, organizat potrivit legii, frecventate fără întrerupere. Sunt exceptate de la această obligaţie persoanele care au întrerupt cursurile din motive medicale.

2. Nu se pomeneste nimic despre absente si restante.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Indemnizatie de crestere a copilului pentru mame studente la zi Ioana B. Ioana B. Sunt studenta in anul 2 la zi si in luna aprilie anul urmator (2011) trebuie sa nasc.As dori sa stiu daca , conform legii in vigoare, voi primi indemnizatie ... (vezi toată discuția)