Buna seara,
Cine poate sa ma ajute??
Firma la care lucrez are fise de post, ROF, ROI si proceduri care stabilesc pasii de urmat pentru activitatile desfasurate. In urma inventarului s-au constatat anumite lipsuri. Fara a face o anumita cercetare (cum au disparut acele marfuri, cine se face vinovat de furt) si fara a prezenta situatia exacta a prejudiciului, s-a luat hotararea ca minusul sa fie acoperit de managerii unitatii pe motivul ca nu s-au respectat procedurile firmei. Doi dintre acestia au semnat angajamente de plata iar al treilea a refuzat sa semneze. Totusi acesta a achitat suma ce-i revenea de plata, primind in schimb o chitanta fiscala (achitat contravaloare minus inventar). Ceva este in neregula aici imi dau seama, dar ce anume? Multumesc
daca s-a dat o decizie care constata ca lipsurile se datoreaza nerespectarii regulior interne si in acestea scrie clar cine raspunde pentru ce..... nu este nici o problema, faptul ca a achitat suma de bani nu inseamna decat ca recunoaste decizia care s-a dat..... normele interne aduse la cunostinta angajatilor sunt obligatorii.
Minus la inventar
danaradu90
Buna seara
Va rog sa imi spuna cineva cum se procedeaza cu minusul la inventar. In afara de faptul ca am intocmit listele de inventar, apoi Procesul Verbal ... (vezi toată discuția)