Buna seara.
Am la o companie de telefonie mobila (rosie) 3 contracte, diferite, pe numele meu, pt. 3 numere diferite de telefon. 2 dintre ele sunt cu plata la zi, cu unul am intarziat 8 zile cu plata si pt acest lucru toate numerele mi-au fost taiate. 2 dintre numere le am de peste 8 ani vechime iar unu in jur de 4 ani.
Nu inteleg de ce nu mi s-a taiat numarul pe care nu am platit facutra. Am mai avut acest caz cu un alt numar dar a fost taiat numai acel numar.
In nici unul din contracte nu este spus, stipulat faputal ca oricat de multe numere as avea si nu mi-as plati unul dintre ele au dreptul sa imi taie toate numerele.
In plus in urma discutiei cu ei, dupa cum stiam la plata abonamentului pt numarul care nu am efectuat plata voi plati penalitati. Nu am nimic de obiectat la asta. Dar am intrebat cine ma despagubeste pentru blocarea celorlalte 2 numere pe care nu le pot folosi si sunt cu plata la zi. Iar raspunsul operatorului de la plati a fost citez" Ammammma aaaaa mmmaaa aaa... cum adica cine va despagubeste? sa va despagubeasca de ce?" Adica penalitati pot sa imi opreasca dar sa dea banii inapoi pt 24... 48 sau cate zile o dura pana efectuez plata nu dau pt cele 2 abonamente.
Doresc sa stiu ce pot face in aceasta situatie, in care Vodafone abuziv, a taiat si cele 2 numere pt a ma forta sa platesc abonamentul restant. Si nici macar nu e o suma foarte mare.
Este abuz eveident din partea operatorului mentionat.
Achitati restanta si solicitati respectarea distincta a contractelor individuale pe care le detineti
Am platit la caseria lor, iar imediat dupa aceea m-am dus sa schimb pe numele altor persoane cele 2 numere care le aveam prin 2 contracte si mi s-a spus ca am de achitat o factura restanta, pe care o achitasem cu 15 minute mai devreme. I-am aratat chitanta si apoi a putut sa schimbe. In consecinta... daca achiti factura si nu te duci sa le dai cu chitanta peste nas, ei considera ca nu ai platit.
Oricum am facut plangere la ei pe site si la alte institutii de protectia consumatorului, iar in ziua respectiva in jurul pranzului Vodafone imi da mesaj ca nu se poate pt ca am un contract semnat cu ei... Desi sunt atat de incuiati sa inteleaga ca am 3 contracte, cu 3 date diferite de incheiere acontractelor, cu 3 numere diferite de contract cu 3 conturi de client diferite. Ei au tinut-o una si buna ca am un contract. In contract este specificat intr-un articol ca au dreptul sa imi inchida fara preaviz si fara sa anunte toate serviciile pe care le am atasate la contul de curent cu datorie.
In aceeasi zi am primit raspunsuri si de la una din institutiile unde am depus plangere, iar la ora 19 sunt sunat de la vodafone ca sa ma anunte ca in 30 de minute toate numerele vor fi deblocate... si printre altele daca sa renunt la actiunea care am pornit-o impotriva lor.
Ce nu pot sa inteleg este ca eu sunt obligat sa le platesc lor penalitati, la care nu am nici o obiectie, am intarziat cu plata asta e... dar ei nu vor si nu accepta sa plateasca despagubiri sau sa faca reducere pt abonamentele inchise abuziv.
Am avut si eu o firma de internet si faceam reduceri de abonament cand serviciul nu mergea sau era o cauza a firmei iar metoda de calcul era simpla.
Ex: abonament lunar se imparte la numarul de zile sau ore, apoi se inmulteste cu numarul de zile/ore in care serviciul nu a functionat si se scade din valoarea urmatorului abonament.
Se pare ca sistemul lor nu stie sa dea si inapoi stie doar sa ia.