avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1087 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... Contract cu o firma de telefonie
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

Contract cu o firma de telefonie

Bună, am şi eu o întrebare :sorry:

Situaţie:
În data de 7 decembrie 2013 am încheiat un contract cu cei de la vodafone, pe o perioadă de 1 an - contractul terminându-se pe 7 decembrie 2014.
Am aşteptat să mă sune, să îmi propună să rămân la ei, însă fără reuşită (nu că aş fi rămas).
Acum pe 8 ianuarie, când mi-a intrat salariul pe card, am fost am achitat ultima rată de abonament (rata din decembrie) prin payzone, roboţelul din vodafone şi i-am întrebat (un reprezentant din cadrul sucursalei vodafone) cum pot să îmi reziliez contractul cu dânşii.
Tipul mi-a spus să sun la *222...am sunat la nr dinainte afişat şi mi s-a transmis de câtre robot că voi fi contactat în 2 zile lucrătoare - asta întâmplându-se pe data de 8.
Miercuri am mai sunat încă o dată la serviciul respectiv, la fel mi s-a transmis că voi fi căutat.
Am intrat pe serviciul myvodafone să vorbesc cu un reprezentant şi am observat că din cele 1500 de minute din cadrul abonamentului (care totuşi expirase), mai aveam 1499.
Am sunat din nou la *222 să mi se explice cu cine am vorbit, că numărul prezent este singurul nr apelat şi este gratuit şi mi s-a spus că nu se ştie cum mi-a fost divizat acel minut şi că nu au cum să îmi închidă abonamentul, întrucât apar cu factura restantă pe luna decembrie.
Am fost puţin mai devreme la vodafone cu chitanţa prin care am plătit abonamentul şi mi s-a trransmis că a fost o eroare de-a lor şi că degeaba am sunat la *222, că "abonamentul se poate rezilia numai în 30 de zile lucrătoare.

Eu am în gând să mă duc să depun o cerere ANPC, pentru că mi se pare bătaie de joc.
Sfaturi?
Mulţumesc.
Cel mai recent răspuns: gi-jane2 , moderator 08:12, 16 Ianuarie 2016
Am aşteptat să mă sune, să îmi propună să rămân la ei,


nu stiu de unde ati desus ca trebuie sa va sune cineva.
Dvs aveti un contract in care scris ca se prelungeste automant si mai scrie ca cererea de incetare se depune cu 30 de zile inainte.
Daca il citeati, nu ati mai fi asteptat si nici nu ati mai fi avut de plata o luna.
Veti depune degeaba reclamatie la protectia consumatorului.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Executare vodafone? cycle?! camatari! ravaell ravaell Buna ziua! Pe scurt, abonamentul de la Vodafone in valoare de 50 de lei lunar a expirat in luna iulie a acestui an. De atunci am incercat sa sun la *222 si de ... (vezi toată discuția)
Nu mai scap de vodafone am un contract cu vodafone care trebuia ... Ileana Lupulescu Ileana Lupulescu Nu mai scap de VODAFONE Am un contract cu vodafone care trebuia sa se incheie in noiembrie 2020. Mentionez ca nu am benefiaciat de achizitie telefon saualt ... (vezi toată discuția)
Prelungire abonament fara acordul meu! Corina271 Corina271 Buna ziua! Anul acesta in iulie teoretic ar trebuii sa îmi expire abonamentul (Vodafone). Anul trecut am fost sunat de un consultant să îmi propună o ... (vezi toată discuția)