avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 563 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Cumul de functii sau alta incadrare ?
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Cumul de functii sau alta incadrare ?

Buna ziua,
Am si eu o mica problema....Lucrez ca si economist, dar de ceva vreme am preluat si departamentul de resurse umane. Am cautat o functie care sa cuprinda atat partea financiar-contabila cat si cea de resurse umane, insa nu am gasit nici o incadrare potrivita in COR. Ptr. cumul de functii banuiesc ca ar trebui sa-mi fac doua contracte de munca distincte, fiecare part-time ( ptr. a nu depasi norma de 48 ore saptamanal, cat prevede codul muncii ), ceea ce nu doresc.
Dorind sa ma avanseze in functie :D, seful meu a propus sa caut si sa aleg singura o incadrare potrivita....mi-a dat si cateva sugestii, cum ar fi :
- Sef serviciu financiar-contabil
- Manager financiar
- Economist sef
Intrebarea mea este urmatoarea : Care este mai exact diferenta intre aceste 3 functii :-/ ? Care ar fi mai potrivita si bineinteles mai avantajoasa ptr. mine :">, din moment ce nimeni nu va avea nimic impotriva alegerii mele ?
Va rog din suflet, daca se poate, un raspuns cat de repede posibil.
Multumesc mult de tot. Numai bine.

Alte discuții în legătură

O noua incadrare sau cumul de functii ? Danyella_tm Danyella_tm Buna ziua, Am si eu o mica problema....Lucrez ca economist, iar de ceva vreme am preluat si toate atributiile legate de resurse umane. Seful meu doreste sa ma ... (vezi toată discuția)
Incadrare inspector resurse umane vmkriss vmkriss Cum este mai corect: 1.Pot pastra incadrarea de economist in cadrul Financiar Contabilitate si sa preiau prin decizie interna departamentul de resurse umane ... (vezi toată discuția)