Buna ziua,
Am si eu o mica problema....Lucrez ca si economist, dar de ceva vreme am preluat si departamentul de resurse umane. Am cautat o functie care sa cuprinda atat partea financiar-contabila cat si cea de resurse umane, insa nu am gasit nici o incadrare potrivita in COR. Ptr. cumul de functii banuiesc ca ar trebui sa-mi fac doua contracte de munca distincte, fiecare part-time ( ptr. a nu depasi norma de 48 ore saptamanal, cat prevede codul muncii ), ceea ce nu doresc.
Dorind sa ma avanseze in functie :D, seful meu a propus sa caut si sa aleg singura o incadrare potrivita....mi-a dat si cateva sugestii, cum ar fi :
- Sef serviciu financiar-contabil
- Manager financiar
- Economist sef
Intrebarea mea este urmatoarea : Care este mai exact diferenta intre aceste 3 functii :-/ ? Care ar fi mai potrivita si bineinteles mai avantajoasa ptr. mine :">, din moment ce nimeni nu va avea nimic impotriva alegerii mele ?
Va rog din suflet, daca se poate, un raspuns cat de repede posibil.
Multumesc mult de tot. Numai bine.