avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1777 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Drept civil - moşteniri, drept de ... Plangere
Discuție deschisă în Drept civil - moşteniri, drept de proprietate şi altele

Plangere

Va rog frumos cine ma poate ajuta si pe mine sa imi spuna cum pot formula o plangere.Sunt studenta si impreuna cu colegii vrem sa facem o plangere la decant :((pentru ca nu suntem de acord cu conditiile de studiu care ni se ofera, si as vrea sa stiu cum se realizeaza.Ca la fac inca nu am invatat:P.Va multumesc frumos.
Cel mai recent răspuns: dyas , utilizator 17:09, 20 Decembrie 2006
subsemnatii.....formulam prin prezenta o plangere impotriva......dar din experienta mea, din timpul facultatii, slabe sanse sa va ia cineva in seama..deh!, buget mic, conditii proaste..numai eu stiu cat am alergat pt o saltea in plus pt pat...si am gasit una care urma sa fie casata:))
succes, poate reusiti sa ungeti putin mecanismul..
Domnule Decan,
Subsenmnatii........studenti in anul...... la fac........ prin prezenta formulam plangere impotriva......prin care solicitam sa......
Motive:......
Va multumim anticipat.
Semnaturile
Domnului decan al facultatii.......
si data;), sa nu uitati....
Cat timp exista numar de inregistrare a cererii data pusa de petent devine nerelevanta juridic nu? ;)
Cererea putea fi scrisa cu mult timp in urma dar, din diferite motive, a fost depusa in ziua cand a fost inregistrata. Aceasta este data luata in considerare.

Alte discuții în legătură

Sunt student, cum aș putea rezolva un conflict cu un profesor universitar? B.Stefan.98 B.Stefan.98 Buna ziua! Apelez la dvs. cu o problema care ma pune intr-o oarecare dificultate, si anume: In cel de-al doilea semestru, odata cu noile materii, au venit ... (vezi toată discuția)