avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1773 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Învăţământ - probleme ... Sunt student, cum aș putea rezolva un conflict cu un ...
Discuție deschisă în Învăţământ - probleme juridice conexe

Sunt student, cum aș putea rezolva un conflict cu un profesor universitar?

Buna ziua!
Apelez la dvs. cu o problema care ma pune intr-o oarecare dificultate, si anume:
In cel de-al doilea semestru, odata cu noile materii, au venit la catedra si alti profesori specializati in domeniu. Dintre acestia, un profesor, din punctul meu de vedere face un abuz in functia sa. La primul curs, dat fiind faptul ca dansul trecea foarte repede prin materie si nu apucam sa notam o fraza completa, am ridicat mana si l-am rugat foarte respectuos daca poate sa vorbeasca putin mai rar ca noi, studentii, sa putem nota macar niste idei principale din ceea ce spune dansul.

Mi s-a raspuns foarte sobru si apasat ca dictarea se face la clasa a 2-a si ca daca vrem sa invatam, sa ii cumparam cartea sau sa o luam de la biblioteca. L-am rugat inca o data, explicandu-i cu frumosul in ce situatie suntem, la care dansul mi-a dat acelasi raspuns. Dupa curs, am fost oprit de dansul si mi s-a spus ca nu ii place atitudinea mea, ca sunt neobrazat si ca la urmatorul curs, vom avea formule si poate acolo voi apuca sa scriu, mentionand ca n-ar trebui sa ma mai obosesc pentru ca o sa vorbim in sesiunea de restante.