Sunt studenta la o facultate de stat, unde exista o doamna profesoara care considera ca, picand cat de multi studenti, isi dovedeste calitatile profesionale. Problema este ca examenul la materia respectivei se da numai oral - pentru a nu putea fi contestat, si indiferent de ceea ce stie studentul, acesta este picat in functie de dispozitia profesoarei. Mai mult, data pentru restanta a fost stabilita in afara perioadei de restante (in luna august), doamna a ajuns cu 2 ore mai tarziu decat ora anuntata la afisier, a anuntat ca va asculta un numar de studenti "in limita timpului disponibil", a acceptat doar 5 studenti - pe care i-a picat, iar de restul n-a mai avut timp, stabilind o alta data de restante, data la care dansa nu s-a prezentat. Mergand la seful de catedra, acesta a dat din umeri, lasandu-ma pe holurile facultatii umilita si fara raspuns (de acest examen depinde ca eu sa iau bursa privata). As vrea sa intreb unde sa ma adresez, sub ce forma, pentru ca :
- acest examen sa se dea sub forma scrisa, pentru a putea contesta rezultatul
- schimbarea profesorului cu care sa-mi dau restanta (va dati seama ca fara a iesi in evidenta am fost picata, dar dupa ce voi intreprinde ceva....)
Va multumesc.
PS Profesoara respectiva isi desfasoara activitatea la Universitatea Galati
Adresati-va decanului facultatii. Expuneti-i situatia, si cereti un alt profesor sa va examineze, deoarece o banuiti pe doamna de impartialitate, de dezinteres, etc. Daca nu rezolvati nimic, adresati-va si rectorului, si ma gandesc ca daca veti face o petitie mai multi studenti nemultumiti de siotuatie, se va lua mai repede in considerare, sau cel putin veti trage un semnal de alarma.
Si pentru ca interventia dvs. sa aiba si sanse de reusita este necesar ca aceasta sesizare sa fie facuta de cel putin 2-3 studenti, fie de toata grupa, fie de mai multe grupe.