avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 505 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Drept civil - moşteniri, drept de ... Abuz profesor universitar
Discuție deschisă în Drept civil - moşteniri, drept de proprietate şi altele

Abuz profesor universitar

Sunt studenta la o facultate de stat, unde exista o doamna profesoara care considera ca, picand cat de multi studenti, isi dovedeste calitatile profesionale. Problema este ca examenul la materia respectivei se da numai oral - pentru a nu putea fi contestat, si indiferent de ceea ce stie studentul, acesta este picat in functie de dispozitia profesoarei. Mai mult, data pentru restanta a fost stabilita in afara perioadei de restante (in luna august), doamna a ajuns cu 2 ore mai tarziu decat ora anuntata la afisier, a anuntat ca va asculta un numar de studenti "in limita timpului disponibil", a acceptat doar 5 studenti - pe care i-a picat, iar de restul n-a mai avut timp, stabilind o alta data de restante, data la care dansa nu s-a prezentat. Mergand la seful de catedra, acesta a dat din umeri, lasandu-ma pe holurile facultatii umilita si fara raspuns (de acest examen depinde ca eu sa iau bursa privata). As vrea sa intreb unde sa ma adresez, sub ce forma, pentru ca :
- acest examen sa se dea sub forma scrisa, pentru a putea contesta rezultatul
- schimbarea profesorului cu care sa-mi dau restanta (va dati seama ca fara a iesi in evidenta am fost picata, dar dupa ce voi intreprinde ceva....)
Va multumesc.
PS Profesoara respectiva isi desfasoara activitatea la Universitatea Galati
Cel mai recent răspuns: Iuliana Cermak , Avocat 14:03, 18 Septembrie 2009