avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 503 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Învăţământ - probleme ... Examene restanta...
Discuție deschisă în Învăţământ - probleme juridice conexe

Examene restanta...

Sunt studenta in anul 1 la Litere. Am o profa, care incearca nervii tuturor studentilor care trec pe mana ei. Am dat la ea a 3-a restanta si am picat-o. Oare sunt chiar atat de incapabila? Nu. Problema e alta. Sunt studenti din anul 3 care dupa nenumarate incercari nu reusesc sa ieie examenul. Sunt si care iau examenul, da foarte rar. Intrebarea mea e urmatoarea: exista vreo sansa sa-i facem comisie si sa se rezolve ceva..sau ca intotdeauna toti o sa dea din umeri si o sa zica "vom analiza situatia" si cu asta basta. Si sa mai si raman fara licenta... P.S. Profa are o biografie foarte bogata, si este membra in nu stiu cate asociatii. Deci nu e tanara si e pusa bine pe picioare.
Cel mai recent răspuns: Alvaro Liniers , Avocat 11:52, 15 Septembrie 2011
simpleway a scris:

Sunt studenta in anul 1 la Litere. Sunt studenti din anul 3 care dupa nenumarate incercari nu reusesc sa ieie examenul. Sunt si care iau examenul, da foarte rar.


Sau..poate..asta sa fie explicatia restantelor?
Puteti sa va organizati si sa solicitati printr-o adresa catre Rectorat sa sustineti examenul cu un alt profesor. Oricum nu este o problema cu valente juridice. Aveti in vedere regulamentul de organizare interioara a universitatii si solicitati audienta la decan, rector..
Oricum nu scrie in niciun regulament ca toti studentii trebuie sa termine facultatea. Ori problema semnalata de mine la inceputul postului imi pare mai mult decat elocventa in acest sens.
Poate are motive serioase si intemeiate d-na profesoara . Spor la invatat.