avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 525 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Contencios administrativ sau ... Probleme cu facultatea
Discuție deschisă în Contencios administrativ sau probleme juridice cu autorităţile, contravenţii

Probleme cu facultatea

Buna seara ma numesc Ben Rachid Mohamed Kais si sunt student tunisian la facultate de farmacie la UMF Cluj anul 4. In urma sesiunilor am ramas restant la 4 materii, in regulamentul facultatii spune ca trebuie sa am 15 credite ca sa reusesc iar eu, am 21 credite. Tin sa mentionez ca intr-o situatie asemenatoare mai sunt inca 15 colegi tunisieni din acelasi an cu mine din totalul de 56 de tunisieni. Am mers si am vorbit toti cu decanul facultatii ca sa organizeze o extrasesiune, am depus chiar o cerere colectiva care ne a fost refuzata. In urma acestui refuz am cautat pe internet regulamentul de evaluare si examinare a studentilor care spune ca intr-un an universitar un student poate da un examen la o materie de 3 ori si ca in programarea examenelor profesorul trebuie sa se consulte cu studentii. La o materie eu nu m am prezentat decat de 2 ori pentru ca in sesiuna de toamna 1 au programat in acelasi timp 2 examene si nu am putut intra decat la unul,iar in sesiunea toamna 2,la prima data programata la fel am intrat la alt examen si la a doua data nu m -a lasat sa intru deoarece a zis ca nu se poate sa intru pt ca nu e pt restantierii de anul 4,3,2, e doar pt studentii de anul 1.Am depus o cerere invocand Regulamentul si specificand motivele mai sus mentionate,care mi a fost refuzata fara a mi se da o explicatie.Astazi am fost la rectorul facultatii si am discutat cu dansul,i-am explicat situatia si i-am spus ca imi trebuie doar o materie sa reusesc,si sa faca cumva sa mi aprobe cererea deoarece e dreptul meu,dar a spus ca nu intra in atributiile lui sa ma duc la celalalt rector,am mers si acolo si de acolo m-a trimis la prorector,iar de la prorector la decan,si in final nu am rezolvat nimic.V