Mi-ar putea spune cineva, ce acte contabile as avea nevoie intr-un atelier de croitorie. Ma refer la chitantier, facturier.....ceea ce primesc clientii. Trebuie si casa de marcat obligatoriu? As vrea sa si confectionez de ex. diferite haine pe care apoi sa le expun in atelier (am cerut autorizatie si pt. comercializare). Acum sunt in faza de asteptare a reinceperii activitatii la registrul com., pt.ca am avut activitatea suspendata.
Daca vindeti catre persoane fizice si incasati cash trebuie justificati incasarea cu bon de casa. Altfel...incasati prin banca. Nu este nevoie de casa de marcat nici daca trimiteti prin curier produsele si le incasati ramburs.
Catre persoanele juridice intocmiti factura si chitanta.
multumesc mult pentru raspuns. inca o intrebare: stiu ca, casa de marcat trebuie sa fie fiscalizata. pe langa casa de marcat mai tr ceva?
calculator.........si ce alte acte mai sunt necesare? registru casa,.......deci ma refer aici la acte care sa fie doar in atelierul de croitorie.
multumesc tuturor celor care isi aloca timpul a-mi raspunde
Din nefericire (oare? uneori poate e bine) noi, oamenii, nu le putem face pe toate si ne specializam in cate o meserie. De aceea cred ca, pentru a merge bine croitoria, sa adaugati si un contabil in schema de personal.
Intrebarile sunt multe si apar mereu, fiind cauzate de legislatia (din pacate) foarte stufoasa.
Asta nu inseamna ca nu trebuie sa apelati si la ajutorul celor de pe aici; sunt foarte buni specialisti.
Webinar: Fiscalitate și digitalizare în 2025. Ce știm și ce urmează?
ACCA, cea mai mare asociație internațională în domeniul financiar-contabil, vă invită să participați la un eveniment gratuit destinat profesioniștilor care doresc să afle cele mai recente noutăți legate de sistemul fiscal din România.
În cadrul webinarului, care va avea loc pe 26 februarie la ora 10:00, Delia Cataramă, Tax Partner Viboal FindEx, va aborda principalele modificări fiscale aplicabile în 2025 companiilor, cu focus pe impactul asupra profitabilității și cash-flow-ului acestora.