avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 803 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... spor neacordat, salariu calculat gresit
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

spor neacordat, salariu calculat gresit

buna ziua,

1.sunt medic rezident pe medicina interna( cu spor 15%), am efectuat stagiu de 2 luni pe sectia de psihiatrie(spor 75%) insa spitalul platitor unde sunt rezident pe post nu mi-a acordat acest spor de 75%, ci 15%, sporul specialitatii de baza si nu vor sa mi-l acorde nici retroactiv (diferenta de 60%). ce e de facut? in legea 330/2009 a salarizariii unice se precizeaza ca cei de pe psihiatrie au spor de 50-100% in functie de unitate. unde am facut eu stagiul este de 75%. pana in ian 2010 de cand e in vigoare legea 330, acest spor se dadea conf legii 125/2005, HG 1471/2004, Ordin Min Sanat 721/2005. pe pontaje este scris ca beneficiez de spor de periclitate de 75% conf......legilor de mai sus.
2. sunt rezident an 2. mi-au calculat salariul pe baza salariului de baza de pe anul 1 pe motiv ca nu am dus adeverinta ca sunt in anul 2(desi in rezidentiat nu dai examen la sf de an si nu ramai repetent). adev o sa o duc pe 1 martie, dar ei nu vor sa imi recalculeze salariul pe ian si feb cu salariul de baza de an 2( care este mai mare decat cel de baza de anul 1). ce e de facut si in aceasta situatie? eu nu am stiut ca trebuie adeverinta intrucat in rezidentiat nu exista examene cu admis-respins, daca as fi renuntat la rezidentiat nu as fi trimis pontajele pe ian si feb, daca nu as mai fi mers la munca spitalul unde imi desfasor activitatea ar fi instiintat spitalul platitor sa imi desfaca contractul de munca, intr-un cuvant nu aveam cum sa nu trec in anul 2.
3. de cine sunt platiti medicii rezidenti? de min sanatatii? de min muncii? ca de spit platitor din bugetul propriu nu sunt plstiti. banii pt noi vin de la bucuresti de la un minister. care?

va multumesc,