Exista posibilitatea ca o persoana care in inscrisurile firmei sa fie prezentat ca director departament juridic dar in fapt sa fie avocat cu contract de colaborare cu respectiva firma?
Bun, inteleg astfel:
Angajatorul in cadrul unui conflict de munca, va prezinta, la conciliere banuiesc, o persoana care detine functia de director departament juridic.
In cazul in care nu veti ajunge la un consens, urmeaza ca angajatorul sa se adreseze instantei.
Cheltuielile de judecata pe care le va ocaziona angajatorul vor fi cuantificate in cheltuieli de judecata in conditiile incare nu veti avea castig de cauza.
Daca persoana respectiva este avocat, persoana ce colaboreaza cu angajatorul in temeiul unui contract de asistenta juridica, atunci la dosar va fi depus contractul iar pretul acestuia il veti achita dumneavoastra.
Daca acea persoana nu este avocat si detine o functie in cadrul unitatii angajatorului, atunci nu veti achita cheltuieli de judecata decat cu privire la costurile ce privesc taxele de timbru, cel mai probabil, eventuale daune interese, dupa caz.
Dar nu in sensul in care se vor achita sumele pe care angajatorul i le retribuie angajatului (director dpt. juridic) pentru indeplinirea atributiilor de serviciu.
Practic:
- onorariul de avocat il veti achita daca angajatorul angajeaza un avocat;
- nu veti achita cheltuieli de judecata cu privire la sumele pe care angajatorul le achita catre angajatul sau, director dpt. juridic;
Unii dintre dvs., probabil avocati, sustin pdv potrivit caruia situatia este posibila.
Realitatea este ca aceasta situatie nu este posibila, potrivit legii. Asa ca, va rog nu mai spuneti prostii. Vedeti legislatia incidenta.