avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 671 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul familiei sau probleme ... parasire de domiciliu
Discuție deschisă în Dreptul familiei sau probleme juridice de familie

parasire de domiciliu

buna seara
as dori si eu cateva raspunsuri pt o problema
de 4 luni tatal meu a parasit domiciliul,a plecat la amanta lui ,cu care are si un copil,poate doi ,inca nu stiu sigur.
as vrea sa stiu in cazul unui divort ce drepturi ar mai avea el la casa si daca mama ar fi cea care ar trebui sa inainteze actele de divort sau sa astepte sa faca el pasul asta?:((
in conditiile in care eu inca sunt studenta,ia mama este casnica,dupa divort tata ar avea obligatia sa imi plateasca studiile?
Cel mai recent răspuns: luiza2008 , utilizator 18:29, 4 Martie 2010
da, tatal are obligatia sa iti plateasca studiile pana la finalizarea lor
buna seara,

Casa este dobandita inainte sau in timpul casatoriei?
In ceea ce priveste inaintarea actiunii de divort,daca mama dvs.considera ca aceasta casnicie nu mai poate continua,atunci ea este cea care ar trebui sa inainteze actiunea.Nu exista o regula care dintre soti sa ceara desfacerea casatoriei.
In cazul in care se ajunge la divort,odata cu acesta se poate solicita si plata unei pensii de intretinere.Pensia de intretinere se plateste pana la implinirea varstei de 18 ani,iar in cazul continuarii studiilor,cel mai tarziu pana la varsta de 26 de ani.Faptul continuarii studiilor trebuie demonstrat.
casa este dobandita in timpul casatorie iar pe contract ambii parinti sunt titulari.
Daca imobilul este dobandit in timpul casatoriei,deci este un bun comun,atunci si tatal dvs.va avea un drept la aceasta casa,in cazul unui divort.
inteleg,multumesc

Alte discuții în legătură

Divort-partaj Kibedi Lucia Kibedi Lucia sotul meu si-a parasit domiciliul si familia la 01.01.2008.,mutinduse la ''o prietena''.Si actual locuieste cu ea .Intrebarea mea este:are dreptul sa ceara o ... (vezi toată discuția)