avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 567 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Şomaj, concediu creştere copil, ... Studenta ce primeste indemnizatia pt cresterea ...
Discuție deschisă în Şomaj, concediu creştere copil, asigurări sociale şi asistenţă socială

Studenta ce primeste indemnizatia pt cresterea copilului poate lucra part-time

Va rog f mult daca mi-ati putea spune daca inchei un contract de colaborare cu o firma de asigurari (job part-time) pot sa mai primesc si indemnizatia pentru cresterea copilului.Tin sa mentionez ca sunt studenta la cursurile de zi.Tot am citit forumul si am vazut ca se poate pentru cei in somaj sa presteze servicii contra valorii salariale de maxim 500ron/luna.Intrebarea mea este daca exista vreo lege care sa-mi permita sa lucrez si eu part time daca pe contactul de colaborare mi-ar scrie un salariu de maxim 500Ron/luna.
Am vazut aceasta lege si ma gandeam ca poate exista vreun articol sau vreo OUG care sa permita sa lucram cateva ore pe sapt sau pe luna.
1. Din Legea 76/2002:
Art. 44. - Încetarea plăţii indemnizaţiilor de şomaj acordate beneficiarilor are loc după cum urmează:
a) la data încadrării în muncă, conform legii, pentru o perioadă mai mare de 12 luni;
b) la data când realizează, din activităţi autorizate potrivit legii, venituri lunare mai mari decât valoarea indicatorului social de referinţă, în vigoare;

2. Din Norme metodologice la Legea 76/2002.
Art. 15. - (2) Prin activităţi autorizate potrivit legii se înţelege activităţile economice desfăşurate de persoane fizice autorizate, întreprinderi individuale şi/sau întreprinderi familiale conform legii sau exercitarea profesiilor liberale potrivit dispoziţiilor legale speciale.