Am si eu o nelamurire legata de completarea facturilor. Utilizez formulare tipizate pe care le completez de mana. Am doua locuri din care emit facturi: la sediu si la punctul de lucru din alta localitate. Daca facturile sunt emise de punctul de lucru, la rubrica sediu se trece adresa punctului de lucru sau sediul ramane acelasi la ambele facturi. Cum fac diferenta intre facturile emise de la sediu si cele de la punctul de lucru? daca ma poate ajuta cineva cu un raspuns clar si promt, as fi recunoscatoare. Multumesc.
se trece doar sediul pe facturi, facturierele trebuie numerotate si inseriate prin decizie data de conducatorul unitatii, cf legii, pt cele de la punctul de lucru dati o serie, iar celor de la sediu alta, sau aceeasi serie dar plaje de numere diferite, de asemeneain decizia respectiva trebuie mentionata persoana care se ocupa de gestionarea facturilor, ce serie se da si ce numar....
Aveti nevoie de diferentierea facturilor ? De ce ?
Care este regimul punctului de lucru ? (daca are peste peste 5 salariati trebuie sa aiba CIF separat)
Cumparati un facturier il inseriati si il numerotati conform unei decizii si il dati in primire la punctul de lucru pe care il aveti si, la rubrica corespunzatoare (daca nu exista puteti gasi un loc unde s-o scrieti), completati si adresa acestuia. Nici o informatie specificata in factura nu e e prisos si nu poti sti contextul in care va vi necesara.