Toate actele trebuie depuse in copie, dar nu ar strica, daca ati avea originalul la indemana cand le depuneti (poate ca functionarul public doreste sa verifice, daca copia ese una fidela sau nu).
Am aflat pana la urma, trebuie doar copia dupa contractul de vanz-cump legalizat, pe celelalte acte doar trebuie mentionat ca sunt in conformitate cu originalul. Va multumesc ptr raspunsuri.
Nici macar copia dupa actul de vanzare-cumparare nu trebuie legalizata. Pentru infiintare PFA nu trebuie legalizat nici un act. Nici macar documentele originale nu trebuie sa le ai cand depui dosarul. Daca vreun functionar le cere o face nejustificat.
Toate documentele depuse trebuie sa fie doar copii normale si sa fie doar sa fie semnate olograf(in cazul inregistrarii la ghiseu) sau electronic in cazul inregistrarii online.
Corect!
Niciunul dintre actele epuse la dosarul de infiintare nu trebuie sa fie legalizat de notar, ci e suficienta si obligatorie, pe fiecare copie, mentiunea "Conform cu originalul" si semnatura.