Buna ziua,
In mai 2009 am incheiat un contract de management conform HG 527/2009 cu un minister pentru functia de director coordonator adjunct. Pe 5 octombrie am primit un ordin de la ministru precum ca, postul a fost desfiintat. era mentionat sin un ordin al ministrului prin care desfiinta anumite posturi dar care nu mi-a fost adus la cunostinta si nu am gasit nicaieri acel ordin. Poate doar in arhiva ministerului. Acel ordin contine date eronate, numarul contractului de management era gresit. Am facut o sesizare catre minister dar nu am primit nici un raspuns. Mentionez ca nu au vrut sa-mi acorde preaviz.
Din data de 6 octombrie am intrat in concediu medical pana pe data de 16 decembrie, si ordinul a fost suspendat.
Nici pana in ziua de azi nu am primit ordinul de incetare a activitatii. Sunt in imposibilitatea de a-mi face actele pentru a primi indemnizatia de somaj, neavand cartea de munca.
In cadrul ministerului unii angajati au primit prime de vacanta, eu nu am beneficiat de ea. Fiind angajata ministerului nu ar fi trebuit sa primesc si eu prima de vacanta?
Va multumesc anticipat
Trebuia sa contestati ordinul in termen de 30 de zile de la comunicare...spuneti ca pe 5 oct v-a fost comunicat...daca nu ,deoarece nu e foarte clar, mai aveti sansa ca de la comunicare sa contestati in 30 de zile...doar sa fie contrect de munca...altfel nu e de competenta instantelor de lirigii de munca
Nici pana in ziua de azi nu am primit ordinul de incetare a activitatii. trebuie sa ajung la minister pentru ca la telefon nu imi raspunde nimeni. Nici nu stiu ce drepturi mai am. Nici macar de somaj nu-mi pot face.