La Reg. Comertului se depun intr-un dosar cu sina urmatoarele:
- cererea de inregistrare-mentiuni, cod 11-10-150
- actul de proprietate asupra spatiului (contract de vanzare-cumparare, certificat de mostenitor, contract de donatie, etc.) – in copie cu mentiunea" conform cu originalul" si semneaza proprietarul
- contractul de inchiriere sau de comodat;
- decizia asociatului unic sau Hotararea A.G.A. cu contorul de cuvinte aferent anexat;
-declaratia model 2, cod 11-10-167
- imputernicire data de reprezentantul legal pt. cine depune dosarul;
- avizul asociatiei de proprietari, cod 11-10-160, in cazul cand sediul secundar se afla intr-un bloc de locuinte;
Cererea de inregistrare, anexa privind contorul de cuvinte si avizul asociatiei de proprietari le gasiti la adresa:
[ link extern ]
Atentie:
In hotararea AGA sa aveti cuprinse neaparat datele de identificare ale asocatului/asociatilor, altfel mai faceti un drum in plus.
Ar fi bine sa va duceti foarte de dimineata( ora 7,30), sa va treceti pe lista aferenta ghiseului respectiv, ca sa puteti scapa pe la ora 10.
Cu parere de rau dar asta e sistemul in tarisoara noastra.
Dupa ce luati certificatul constatator privind sediul secundar, mergeti la administratia financiara si depuneti acolo, in termen de 30 zile: declaratia privind sediile secundare, copie dupa contractul de comodat sau inchiriere, copie dupa certificatul constatator privind sediul secundar.
Dupa care cu o copie dupa buletin, imputernicire si o cerere catre adm.fin. cumparati registrul unic de control pentru sediul secundar.
Acestia au fost pasii pe care i-am facut eu in acelasi scop.
Multa bafta!