am o societate cu sediul in ilfov,maine merg la registru comertului pentru infiinatare de punct de lucru in bucuresti(restaurant).astazi am achizitionat casa de marcat pentru punctul de lucru.care sunt urmatorii pasi pe care trebuie sa-i mai fac ca sa pot sa desfasor la punctul de lucru activitate de restaurant?
Dupa ce aveti toate documentele in vederea inregistrarii acestui punct de lucru in Bucuresti (cerere inregistrare mentiune, declaratie model 2, hotarare A.G.A./decizie asociat unic; act constitutiv actualizat, contract de inchiriere/comodat, actele de proprietate care stau la baza contractului de inchiriere/comodat, acord asociatie proprietari/locatari + vecini daca aceasta locatie se afla intr-un imobil ce are vecini si/sau asociatie de proprietari/locatari) mergeti la Oficiul Registrului Comertului Ilfov de pe langa Tribunalul Bucuresti (Str. Intr. Sectorului Nr. 1, Sector 3 - langa Biserica Sf. Constantin si Elena - zona Piata Hurmuzachi(Muncii)) unde veti depune dosarul pentru infiintarea punctului de lucru si autorizarea activitatilor pe care doriti sa le desfasurati la acest punct de lucru. Dupa depunerea dosarului. veti primi un bon de inregistrare pe care este mentionata data solutionarii si data eliberarii documentelor. Dupa eliberarea documentelor, trebuie sa va adresati la autoritatiile abilitate in vederea eliberarii avizelor de functionare (gen Directia Sanitar-Veterinara), dupa care veti putea functiona in legalitate. Cu stima.
Acordul vecinilor
kbi
Buna ziua. Va rog sa ma ajutati cu o clarificare in cazul obtinerii autorizatiei de la Primarie. Daca o societate are punctul de lucru la parterul comercial al ... (vezi toată discuția)
Webinar: Fiscalitate și digitalizare în 2025. Ce știm și ce urmează?
ACCA, cea mai mare asociație internațională în domeniul financiar-contabil, vă invită să participați la un eveniment gratuit destinat profesioniștilor care doresc să afle cele mai recente noutăți legate de sistemul fiscal din România.
În cadrul webinarului, care va avea loc pe 26 februarie la ora 10:00, Delia Cataramă, Tax Partner Viboal FindEx, va aborda principalele modificări fiscale aplicabile în 2025 companiilor, cu focus pe impactul asupra profitabilității și cash-flow-ului acestora.