Aveti nevoie de cererea tip de la ONRC, hotararea AGA, contractul de inchiriere sau de comodat pentru spatiul respectiv, extras de la Administratia Financiara. Cu toate acestea mergeti la Registrul Comertului.
Pentru a "declara" - infiinta acel punct de lucru in Bucuresti sunt necesare urmatoarele:
1. Hotararea Adunarii Generale a Asociatilor/Decizia Asociatului Unic a societatii respective, in care se va mentioona ca "se aproba infiintarea unui punct de lucru situat in ...., conform contractului ....." + anexa la aceasta hotarare/decizie (contoarul de cuvinte);
2. Contract de comodat/inchiriere intocmit intre proprietarul imobilului respectiv si societatea care isi va desfasura activitatile la punctul de lucru respectiv;
3. Toate documentele care atesta dreptul de proprietate al comodantului/locatorului, in copie;
4. In cazul in care imobilul respectiv este un apartament sau orice alt imobil care are vecini si/sau exista asociatie de proprietari/locatari, este necesar acordul acestora in vederea deschiderii punctului de lucru si in care sa fie mentionate activitatile pe care le veti desfasura;
5. Actul constitutiv actualizat, in care sa se mentioneze punctul de lucru nou infiintat;
6. Declaratie model 3, pe care o puteti descarca de pe site-ul Oficiului National al Registrului Comertului (O.N.R.C.) - Sectiunea Formulare-Persoane Juridice, pe care o veti completa cu activitatile pe care doriti sa le autorizati la punctul de lucru nou infiintat;
6. Cererea de inregistrare mentiuni, care, de asemenea, o puteti descarca de pe site-ul O.N.R.C.;
Toate aceste documente vor fi puse intr-un dosar cu sina, in urmatoarea ordine:
1. Cererea de inregistrare mentiuni;
2. Declaratia model 3;
3. Hotararea A.G.A./Decizia Asociatului Unic;
4. Actul Constitutiv actualizat;
5. Actele in dovedirea spatiului destinat punctului de lucru (contractul de comodat/inchiriere + toate documentele care atesta dreptul de proprietate al comodantului/locatorului)
6. Copie C.I. al asociatului/imputernicitului care depune dosarul;
7. Imputernicire, acolo unde este cazul.
In fata dosarului, veti atasa de coperta acestuia, copie de pe hotararea/decizia mai sus amintita + anexa la aceasta (contoarul de cuvinte).
Cu acest dosar, luni-miercuri-vineri intre orele 08.00-15.00 si marti-joi intre orele 08.00-16.00 veti merge la Oficiul Registrului Comertului Ilfov de pe langa Tribunalul Bucuresti, situat in Str. Intr. Sectorului Nr. 1 - Vezi Piata Hurmuzachi (Piata Muncii) - langa Biserica Sf Constantin si Elena, la parter, unde dupa ce veti sta la rand, se va uita un referent peste dosar si dupa ce va inregistreaza cererea, veti fi trimis la casierie sa platiti nota de calcul, dupa care la registratura in vederea eliberarii bonului care atesta inregistrarea. Pe acel bon este inscrisa data inregistrarii respectivului dosar, numarul de inregistrare, data solutionarii si data eliberarii documentelor. Aveti grija pentru ca exista o lista pe care trebuie sa va treceti pentru a astepta sa intrati la ghiseele unde se va uita referentul peste dosar. Va sfatuiesc sa mergeti cat mai devreme posibil, pentru ca pe parcursul zilei devine foarte aglomerat si nu va doriti sa pierdeti 2 zile pentru aceeasi problema. Cu stima.