avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 627 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... intoarcere din crestere copil
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

intoarcere din crestere copil

buna ziua,sunt asistent medical principal la un spital de urgenta si in luna aprilie 2010 ma voi intoarce la serviciu.Am o intrebare:cu ce salariu ma vor incadra:cu cel cu care am plecat sau plecat sau se va calcula altfel.Si la ce lege se va raporta.Multumesc anticipat pt raspuns
Cel mai recent răspuns: Cornel Vasile , Consilier juridic 06:35, 11 Martie 2010
Personalului care s-a aflat in concediu platit pentru cresterea si ingrijirea copilului in varsta de pana la 2 ani, respectiv 7 ani, in cazul copilului cu handicap, precum si personalului ale carui raporturi de munca sau raporturi de serviciu au fost suspendate din alte cauze, potrivit legii, i se acorda, la reluarea activitatii, salariul de baza aferent gradului sau treptei profesionale in care a fost incadrat anterior suspendarii.
calculul se face potrivit noii legi pe gradul si treapta profesionala in care ati fost incadrata anterior suspendarii
multumesc mult pt raspuns dar de la personal mi-au raspuns ca voi fi incadrata pe salariul vechi cu care am plecat in crestere copil.
sa inteleg ca au interpretat gresit noua lege .Va multumesc.
Asa este .... acest lucru este prevazut in Legea nr.330/2009 privind salarizarea unitara a personalului platit din fonduri publice

Alte discuții în legătură

Stabilire salariu dupa cic in sistemul sanitar maripet maripet Care este modalitatea corecta de aplicare a art.17 din Lg. nr.330/2009, avand in vedere faptul ca prevederile \"... i se acordă, la reluarea ... (vezi toată discuția)