avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 957 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... drepturi salariale de castigat??
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

drepturi salariale de castigat??

Buna ziua,
Ma numesc Mariana Zamfirescu si sunt cadru didactic, cu o vechime de 24 de ani.
Pana pe 31 august 2009 am functionat ca institutor 1, in cadrul unei scoli generale din jud. Giurgiu; de la 1 sept. sunt profesor psiholog la un liceu , in Ilfov si sunt confuza in urma unei informatii primita de la contabilitatea liceului.
Acum 4 ani m-am intors pe post venind din concediu ingrijire copil-2 ani.
Cu doi ani in urma, cand trebuia sa trec la alta transa de salarizare, ca vechime in invatamant, respectiv 22-25, secretara scolii nu a fost de acord, deoarece spunea dansa ca am fost doi ani in concediu ingrijire copil si ca trebuie sa mai astept inca doi ani, adica din acest an, cand am 24 de ani vechime sa ma treaca la acea grila ( 22-25).
Dar dupa cum v-am scris mai sus, am schimbat scoala si statutul din acest an, iar doamnele de la contabilitatea liceului mi-au spus ca secretara din Giurgiu a gresit si trebuia sa ma treaca de acum doi ani la aceasta transa, pt. ca perioada de concediu ingrijire copil se asimileaza.
Asta ar insemna, daca confirmati, ca timp de doi ani eu am fost privata de niste bani?
Cu stima,
Mariana Zamfirescu
Daca confirmati greseala, va rog sa ma ajutati punctual cu legea,art. alineat,etc. ca sa-i pot dovedi secretarei...
Cel mai recent răspuns: zzenovia , utilizator 10:59, 17 Martie 2010
Perioada de concediu pentru cresterea copilului constituie vechime in munca de la data de 01.01.2007 , cand s-au modificat prevederile OUG nr.148/2005 .
Perioada de crestere copil se considera vechime in munca numai la calcularea drepturilor de pensie.
Ptr vechimea efectiva (in munca, in specialitate, etc) aceasta perioada nu se calculeaza.
@clio06