avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1040 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Probleme juridice în afaceri - ... furt clienti
Discuție deschisă în Probleme juridice în afaceri - contracte între profesionişti

furt clienti

Lucrez in cadrul unei firme ce consiliaza/vinde credite ipotecare la mai multe banci (brokeri de credite). Din pacate, din cauza anumitor divergente , unii colegi de ai mei sunt suspectati ca au depus dosare la banci pe cont propriu, nu prin companie. Intrebarea mea este in felul urmator: daca acei clienti au ales sa merga prin acel consilier , nu prin firma noastra exista vre-o problema? Tin sa precizez ca acei clienti nu sunt veniti la recomandarea companiei ,ci sunt din diverse surse (recomandari de la alti clienti etc)
Din pacate eu am cazut la mijloc in aceasta situatie deoarece acestia imi sunt prieteni buni: compania a cerut listarea apelurilor efectuate de pe telefonul mobil (de serviciu) pt toata lumea. As vrea sa stiu daca au dreptul sa verfice convorbirile sau sms-urile trimise. Din partea mea nu este nimic de ascuns dar...situatia este una frustranta si stresanta deoarece se fac tot felul de presiuni aspura noastra.
A mai existat vre-un caz de acest gen pe care sa il cunoasteti? Care sunt dovezile care ar da castig de cauza intr-un caz juridic de acest fel?
Cel mai recent răspuns: ContSters77883 , utilizator 07:36, 18 Martie 2010
Daca facturile de pe telefonul fix si mobil sunt pe numele companiei, ei poate sa ceara oricand factura detaliata, din care reiese cand si ce numar ati apelat, cat ati vorbit, (probabil) cine v-a apelat, cui ati trimis SMS. Continutuil SMS-urilor si convorbirilor nu reiese din factura detaliata.

Daca facturile de telefonie mobila si fixa vin pe persoana fizica, compania va poate ruga frumos sa prezentati listele respective, dar cert este, ca nu aveti obligatia de a proceda asa.

Ceea ce priveste furtul de clienti, acest lucru este un act de concurenta neloiala care este interzis pentru angajati si agenti si o indreptateste pe cel pagubit (societatea de asigurari) la masuri disciplinare (demisie disciplinara), rezilierea contractelor (in cazul in care agentii nu sunt angajati) si la actiune in justitie pentru recuperarea pagubelor cauzate.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Taxare pentru un sms primit de la un nr. scurt DeliuDumitru DeliuDumitru Buna ziua Pentru luna august am primit factura pentru plata de la reteua de telefonie care sunt abonat din care reiese ca am un trafic de date mai mare decit ... (vezi toată discuția)
Probleme in casnicie mariangeorge mariangeorge buna ziua ma confrunt cu o problema delicata,imi iubesc enorm familia sotia si copilul insa de ceva timp cred ca sotia ma inseala,vorbeste pe ascuns cu un ... (vezi toată discuția)
Facturare abuziva minute convorbiri daniela84 daniela84 Buna ziua, am fost abonata la o companie de telefonie mobila timp de 4 ani si pt portare am asteptat sa treaca toata perioada contractuala. am citit termenii ... (vezi toată discuția)