avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 480 soluții astăzi

Marți, 11 februarie, are loc evenimentul: Negocierea colectivă - Alegerea reprezentanților angajaților și provocările practice. Participă →

Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Un copil="o pedeapsa"
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Un copil="o pedeapsa"

Da,cam asa suna faptul ca am intrerupt serviciul si am ramas in concediu ingrijire copil pana la varsta de un an jumate.Lucrez ca si asistenta medicala la un spital de stat,iar in timpul cat am stat acasa in concediu am reusit sa promovez examenul de grad principal si sa absolvesc facultatea in domeniul meu .Cand am reinceput serviciul in luna februarie 2010,am constatat ca mie nu mi se va mari salariul.ART.17 din Legea 330 spune acest lucru,sau nu? Intrebarea mea ,va rog,este dupa cat timp voi avea si eu salariul adus la zi.Va multumesc si astept raspuns!
Cel mai recent răspuns: Kyandra , moderator 17:41, 23 Martie 2010
In legea 330, sectiunea 3 art. 7 se arata ca "Absolventii invatamantului superior de lunga si scurta durata, care la data trecerii pe functia corespunzatoare studiilor absolvite erau incadrati pe functii cu nivel de pregatire inferior, specifice domeniului in care au absolvit studiile universitare, se incadreaza la gradul profesional imediat superior gradului de debutant, pastrandu-si gradatia avuta la momentul promovarii, numai in masura in care atributiile din fisa postului au fost modificate in mod corespunzator. "

Deci, exista prevederi legale care sa va ajute in aceasta problema
e o greseala probabil din stupiditate a celor de la personal salarizare.. daca nu o fac de buna voie, puteti actiona spitalul in judecata si odata cu spitalul sa chemati in judecata si pers vinovate.. sa vezi ce repede iti rezolva problema