Da,cam asa suna faptul ca am intrerupt serviciul si am ramas in concediu ingrijire copil pana la varsta de un an jumate.Lucrez ca si asistenta medicala la un spital de stat,iar in timpul cat am stat acasa in concediu am reusit sa promovez examenul de grad principal si sa absolvesc facultatea in domeniul meu .Cand am reinceput serviciul in luna februarie 2010,am constatat ca mie nu mi se va mari salariul.ART.17 din Legea 330 spune acest lucru,sau nu? Intrebarea mea ,va rog,este dupa cat timp voi avea si eu salariul adus la zi.Va multumesc si astept raspuns!
Art. 17 alin1. din Legea nr.330/2009 prevede :
Personalului care s-a aflat in concediu platit pentru cresterea si ingrijirea copilului in varsta de pana la 2 ani, respectiv 7 ani, in cazul copilului cu handicap, precum si personalului ale carui raporturi de munca sau raporturi de serviciu au fost suspendate din alte cauze, potrivit legii, i se acorda, la reluarea activitatii, salariul de baza aferent gradului sau treptei profesionale in care a fost incadrat anterior suspendarii.
Promovarea conform studiilor absolvite si reincadrarea dupa revenirea din CIC sunt doua lucruri total diferite.
Salariul de reincadrare, conform art. 17 din legea 330, va trebui sa fie echivalat cu al unei colege aflate pe gradul sau treapta profesionala pe care va aflati dvs. inainte de plecarea in concediu.
Pentru promovarea conform studiilor absolvite, trebuie ca institutia sa va organizeze examenul propriu zis (nu puteati promova cat timp ati fost in CIC, intrucat pe aceasta perioada, raportul de munca este suspendat).