avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 477 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Şomaj, concediu creştere copil, ... indemnizatie crestere copil-studente fara carte de ...
Discuție deschisă în Şomaj, concediu creştere copil, asigurări sociale şi asistenţă socială

indemnizatie crestere copil-studente fara carte de munca

Buna ziua,
Sunt studenta in anul 1 de facultate si nu am muncit niciodata.sunt insarcinata si va rog sa ma clarificati daca eu beneficiez de indemnizatie pentru cresterea copilului. Am mai citit pe internet, ca daca am 12 luni studiate la zi, primesc indemnizatia, insa nu sunt sigura daca asa este. Pana la nastere voi avea 12 luni studiate la zi. Va rog mult, astept un raspuns. Va multumesc anticipat
Cel mai recent răspuns: Valeriu TUDOR , Consultant resurse umane 15:16, 24 Martie 2010
Persoanele care sunt studente la zi beneficiaza de concediu si indemnizatie pentru cresterea copilului.
va multumesc de raspuns. m-am speriat ca am auzit ceva legat de ideea ca trebuie sa am licenta
OUG148/2005 spune, la art.1(2) ca cele 12 luni necesare pentru obtinerea indemnizatiei de CCC pana la 2 ani pot fi constituite si din perioadele in care persoana:
m) urmează cursurile de zi ale învăţământului preuniversitar şi universitar, organizat potrivit legii, frecventate fără întrerupere. Sunt exceptate de la această obligaţie persoanele care au întrerupt cursurile din motive medicale.
Va multumesc mult de raspuns ,domnule.
Tinand cont ca o luna cumulat avem doar vacanta(craciun,dupa prima sesiune,pasti), aceasta luna nu se considera ca studiu din cele 12 luni necesare? Am inteles ca cele doua luni august-septembrie nu se iau in calcul, insa acea luna la fel nu se considera ca studiu?