Spuneti-mi va rog, daca Hotararea de lichidare a fost publicata in M.O. in data de 4 martie a.c. pot depune actele pentru radiere in data de 2 mai a.c.
Va multumesc!
dar daca cererea mea de dizolvare a fost publicata in martie si eu acum in mai vreau sa depun cererea de radiere prima etapa, este Corect, adica dupa trecerea celor 30 de zile de la publicare pot sa depun cererea de radiere oricand ?
Sau trebuie sa am in vedere si acel bilant de lichidare care nu stiu cum se face !
Referitor la termenul de 30 de zile ar fi bine sa intrebati la Reg. Comertului.Mai jos va dau pasii:
In situaţia dizolvării şi lichidării simultane, atunci când asociaţii îşi dau acordul cu privire la împărţirea bunurilor, procedura se desfăşoară pe parcursul a două etape ( in lipsa acordului unanim privind împărţirea bunurilor şi în cazul societăţilor pe acţiuni sau în comandită pe acţiuni, defiinţarea societăţii comerciale se desfăşoară pe parcursul a trei etape şi implică numirea unui lichidator)
Astfel:
**** în prima etapă se depune, la Registrul Comerţului:
- cererea de înregistrare însoţită de hotărârea asociaţiilor/ membrilor grupului de interes economic de efectuare concomitentă a dizolvării şi lichidării societăţii ( Hotarare v-a fi insotita de anexa "CONTOR DE CUVINTE"), hotărâre luată cu cvorumul şi majoritatea prevăzută de lege pentru modificarea actului constitutiv, atunci când aceştia sunt de acord cu privire la repartizarea şi lichidarea patrimoniului societăţii şi când asigură stingerea pasivului sau regularizarea lui în acord cu creditorii (în original); dovada acordului (în original) al creditorilor privind stingerea pasivului sau regularizarea lui şi, dacă este cazul, avizele (în original) prevăzute de legile speciale. .....cost 102 lei
**** in etapa a II-a, după expirarea termenului de opoziţie (30 de zile de la publicarea, în Monitorul Oficial, Partea a IV-a, a hotărârii de dizolvare), depuneti:
- cererea de radiere, însoţită de :
* hotărârea (în original) de repartizare a activelor rămase după plata creditorilor, hotărâre luată prin votul unanim al asociaţilor/ membrilor;
* copie după situaţia financiară de lichidare şi Hotararea de repartizare a activului aprobată de asociaţi/ membri,
!!! Cand aveti DECIZIA de RADIERE situatia financiara de lichidare ( adica bilantul de lichidare, care trebuie sa fie pe ZERO ) se preda si la Finante, unde predati si CIF-ul in original cu adresa insotitoare. Tot aici intrebati ce declaratii depuneti si cu ce valori, inainte de a solicita certificatul cum ca nu aveti datorii...acesta se elibereaza in 5 zile calendaristice de la solicitare)
* copie publicare Hotaririi , de la etapa intaia, in M.O. Partea aIV-a (o puteti lua de la Reg. Com. si costa 10,80 lei)
* certificatul de înregistrare şi anexa/ anexele la acesta (originale),
* certificatul (original) emis de organul fiscal competent din care să rezulte că societatea nu are datorii şi, * dacă este cazul, hotărârea judecătorească irevocabilă prin care s-a respins opoziţia. ....cost 152 lei
Sper sa va fie de folos.