avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 334 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Drept civil - moşteniri, drept de ... firma angajatoare mi-a pierdut actele; ce sa fac?
Discuție deschisă în Drept civil - moşteniri, drept de proprietate şi altele

firma angajatoare mi-a pierdut actele; ce sa fac?

lucrez ca agent paza in cadrul unei firme dansii miau pierdut acte originale care este primul pas sa fac rost de altele actele sunt certificat de nastere casatorie livret militar acte de studii scoala profesionala GALATI eu sunt din CONSTANTA va rog sa ma ajutati cu un raspuns nu stiu ce sa fac
:angry:
Cel mai recent răspuns: ynocentta , utilizator 22:08, 25 Martie 2010
Certificat de nastere - de la oficiul de stare civila din cadrul primariei de care apartineti in Galati;
Livret militar - de la Centrul Militar Teritorial Giurgiu
Actele de studii -- de la institutiile de invatamant unde ati efectuat studiile
Va trebuie o declaratie a angajatorului ca a pierdut actele si , de asemenea , trebuie sa le declarati pierdute si nule la Monitorul Oficial!
Succes!
Decretul nr 92 din 16 aprilie 1976 privind carnetul de munca
Art 9 (1) In caz de furt,pierdere sau distrugere a carnetului de munca ,se va elibera celui in cauza un carnet de munca dupliocat,de catre ultima unitate la care acesta a lucrat sau lucreaza

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Recuperare livret militar alexandru.petri alexandru.petri Buna ziua, Acum cativa ani am lucrat la o firma de paza care, atunci cand m-am angajat, mi-a solicitat si oprit la dansii livretul militar, in original.Desi ... (vezi toată discuția)
Pensia-adeverințe sau alte justificări! kovacs_stefan kovacs_stefan Pentru pensie-facultatea la zi se poate justifica cu diploma si înscrisurile ei, pentru cei care am făcut armata obligatoriu - putem justifica cu livretul ... (vezi toată discuția)