avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1141 soluții astăzi
Forum Discuţii contabile şi ... Fiscalitate - Salarii declaratii pensii incorecte
Discuție deschisă în Fiscalitate - Salarii

declaratii pensii incorecte

Buna ziua,

Sunt de profesie medic si imi desfasor activitatea intr-un cabinet medical individual avand angajata o asistenta. Declaratiile lunare pentru asistenta aferente contributiei la Casa de Pensii mi le intocmeste o contabila. Am primit o instiintare oficiala de la Casa de Pensii ca declaratiile pentru asistenta mea au fost depuse in ultimii doi ani cu CNP gresit si mi s-a cerut depunerea de declaratii rectificative pe ultimele 12 luni. Intrucat nu vreau sa mai fie probleme, va rog sa ma sfatuiti cum sa procedez. Declaratiile le iau de pe site-ul Casei de pensii si le completez de mana sau exista vreun program? Intocmesc declaratie rectificativa pentru fiecare luna vizata? Aceste declaratii trebuie prezentate si pe un suport electronic (daca da, ce fel de suport?-e in regula un stick?)?

Multumesc pentru raspunsuri si pentru ajutor!
O seara buna,
Cel mai recent răspuns: kyky42 , utilizator 19:17, 28 Martie 2010
Daca aveti contabila dinsa trebuie sa stie cum sa le depuna..la fel cum le-a depus pina cum dar cu CNP corect,adica va face rectificative pe ultimile 12 luni.
programul de declaratii le salvati de pe sit-ul CAS se complecteaza in programul cu toate datele...si da trebuie salvate de discketa sau stick..
Sper sa va descurcati daca le complectati dumneavoastra ca si medic....nu e greu dar trebuie atentie si statele de plata pe fiecare luna...sau puteti sa va ghidati dupa cele care le aveti depuse ,modificind CNP.
Succes..!
sfatul meu este sa va prezentati la casa de pensii cu o copie a buletinului persoanei in cauza, daca au bunavointa necesara vor face ei modificarile in sistem