avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 157 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... concediu ingrijire copil - invatamant
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

concediu ingrijire copil - invatamant

Am lucrat in invatamant ca profesor suplinitor calificat in perioada 1 .09.1999 - 31. 08. 2001. In perioada din 01.09.2001 – 31.12.2001 am fost în concediu pentru îngrijirea copilului până la 2 ani - platita cu indemnizatie de ingrijire a copilului de catre Casa de Pensii. In continuare am fost incadrata ca suplinitor calificat din 1 .01 2002 pana in 1.09. 2003 de atunci sunt profesor titular. Poate fi considerată perioada de 4 luni de ingrijire copil, vechime în învăţământ intrând în calculul sporului de stabilitate? (conform Statutului personalului didactic art. 50 alin 11, art. 138, art. 140)
Cel mai recent răspuns: felicia23 , utilizator 11:50, 30 Martie 2010
Concediu pentru ingrijirea copilului pana la 2 ani se considera vechime in invatamant doar daca in aceasta perioada aveti catedra rezervata, dumneavoastra ca si suplinitor ar fi trebuit sa cereti de la ISJ un post incepand cu data de 1 sept. 2001, iar in data de 2 sept. sa va depuneti tot la ISJ cerere de CIC ( asta se practica in invatamant, cel putin in unele judete). Contractul dumneavoastra de munca fiind incetat in data de 31.08.2001 cele patru luni de CIC nu sunt cu rezervarea catedrei deci cele 4 luni de concediu nu constitue vechime in invatamant, dumneavoastra veti beneficia de sporul de fidelitate incepand cu data de 01.01.2012, mai precis nu veti fi penalizata cu 15% din incadrare (sporul de fidelitate este inclus in salariul de incadrare)

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Spor de stabilitate natura natura Aș dori să cunosc cum se aplică legea 63/2011: lucrez în învățâmânt ca titulară din 1997,și am doi copii cu care am concediu de ... (vezi toată discuția)