Regulament intern - între obligație și utilitate, cum îl întocmim ca să reflecte situația reală din companie, la ce este util și unde e bine să fim atenți în dezvoltarea lui [accesibil cumpărătorilor pachetului conferințe]
În ultimul an, legislația muncii a primit modificări importante, iar unele dintre acestea reclamă și modificări corespunzătoare în regulamentele interne ale firmelor, lipsa actualizărilor fiind sacționată în anumite situații cu sume ce pot ajunge și la 30.000 de lei.
În această sesiune, ne-am propus o discuție extrem de aplicată despre regulamentul intern și cum îl întocmim ca sa reflecte situația reală din companie, la ce aspecte trebuie să fim foarte atenți atunci când îl scriem și ce proceduri interne putem include în el, de ce ne este util, ce probleme pot să apară dacă nu avem un document întocmit corespunzător, cum îl actualizăm și când, ce obligații avem față de salariați din această perspectivă.
Sesiunea va conține și trimiteri la practica judiciară și la cazuri care punctează modul în care instanțele de judecată analizează și decid atunci când vine vorba despre litigii ce implică aplicarea regulamentelor interne.