Despre webinarii
Doar abonații premium au acces regulat la webinariile premium, realizate împreună cu specialiști de top, pe o multitudine de domenii - de la legislația muncii și fiscalitate până la cea de mediu sau GDPR.
Informațiile oferite de specialiști au o utilitate imediată și vin să rezolve probleme reale cu care orice companie se confruntă.
Pe avocatnet.ro găsești mii de consultanți, din diferite domenii, pe care îi poți contacta direct.
Află cum!
Pe avocatnet.ro se fac lunar mii de cereri de consultanță către consultanții înscriși.
Află detalii!
Vrei să afle și alții câte lucruri știi în domeniul tău de activitate?
Răspunde la întrebăriÎn prezent, arhivarea documentelor financiar-contabile se face conform unor reguli intrate în vigoare anul trecut, care stabilesc, spre exemplu, un număr de 25 de acte ce trebuie păstrate de contribuabili timp de cinci ani. Totodată, există documente ce trebuie păstrate pentru zece sau chiar 50 de ani, iar arhivarea lor se poate face atât în format hârtie, dar şi electronic, caz în care trebuie respectate câteva reguli specifice. Citește articolul